Nagyon lehet szeretni!
Szöveges ítélet
A korszer? elv? és technikájú motor miatt vettem meg (kis lökettérfogat: 1,8 l, nagy teljesítmény: 192 LE + nyomaték: 260 Nm), és nem csalódtam benne, nem fogyaszt rosszul, és nem hiányzik bel?le az er? sem (ennél nem is kellene több).
A fogyasztási adat 50 % Budapest, 50 % autópálya (150-160 körül), városban is rendesen dolgoztatva a motort (+automata). Országúton 90-100 között 7-8 l között fogyaszt.
Városban ideális a mérete, fordulékony, parkolható.
Az extrákkal nem érdemes spórolni, mert ezekt?l lesz igazán más, mint a tömeggyártmányok. Persze lehet automata váltót, parkolóradart, kanyarfényes xenont, full elektromos ülést, kormányt, komoly gyári hifit venni más nem presztízsautóhoz is, de nagy különbség van például egy min?ségi el?l+hátul hang+grafika, pontos jól elhelyezett parkolóradar és egy másmilyen között!
Van stílusa, de ez is azon múlik, hogy világos vagy sötét a bels?, b?r, félb?r vagy szövet az ülés, fekete vagy barna a fabetét.
Az ESP ideális, könnyen rábízza az ember magát, és nem állítja le az autót.
Néhány gondom van (volt) eddig vele: a kormány nagyon érzékeny az út oldal-lejtésére, autópályán folyton tartani kell, különben elmegy az egyenesben jobbra (a futóm? beállítás után is). A hátó ül?lapok felhajthatóak a támla döntéséhez, az ül?lapokat rögzítették alaphelyzetben és egy karral lehet leoldani de ez a rész zörg?sre sikerült (ebben nincsen gyakorlatuk), le kellett csavarni az ülést rögzít? darabokat, így már jó. A lábtámasz nagyon kicsi, 40-es láb felett már nem lehet igazán használni.
Hibalista
- Egyel?re semmi
Ide hordtam szervizbe
Váci MB-szervíz
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Focus 1.8i Trend | Következő autója? | ? |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
