A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » C (2000-2006)

C C 180 Kompresor 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Jó de már öreg

Szöveges ítélet

Nagy álmom volt egy saját Mercedes-Benz autó szinte gyerek korom óta rajongtam érte, hisz nagybátyámnak volt egy 123-as 3000D Mercedes-Benz autója. Amikor hosszas keresgetés után megtaláltam az én autómat akkor sajnos nem tudtam ennek a tipusnak a gyengeségéről M171 motorkoddal a vezérlés sajnos gyenge egysoros ( bicigli ) lánccal szerelték aminek hatására könnyen átugrik a vezérlés ami sajnos az én esetemben is megtörtént. Ami persze a legroszabbkor történt meg December 20-án amikor már készültünk az ünnepekre. A javítás nem olcsó de legalább most már nem lesz vele baj. A forumokon és a találkozokon kiderült, hogy a láncot 150 000 KM cserélni kell, na persze és a hozzá tartozó reszlit feszítő stb. Ennek ellenére az autót imádtam. Az autó vásárlásnál elvittem egy szerelőt magammal mert azért utánna olvastam a típushibáknak a rozsdásodás nagyon számottevő ennél a tipusnál. A szerelő kb 1 órán keresztűl nézegette az autót ami egyébként kintről lett hozva szerencsére ez az évjárat vagy legalább is az enyém nem rozsdásodott, még akkor se volt rajta rozsda folt mikor én eladtam. Persze ez köszönhető, hogy garázsban tartottam én is mint vélhetőleg az elöző tulaj is. Mikor megvettem 2 apro hibája volt az autónak a tükör index el volt törve a jobb oldalon. Ezt temészetesen javítottam ami 12 000 ft volt. A másik hiba, hogy a vezető ülésen a sok ki-be szállástól elkopott a szövet. A vásárlás után egyből szervíz Olja, szürők, gyujtógyertya, fékbetétek fék folyadék csere. Az autó 1 évig hibamentesen üzemelt, örültem is neki persze meg kapta a törődést és az egyéb fejlesztéseket 10 000 KM után olaj, és szürő csere ahogy kell persze MOBIL 1 Olaj ami neki jár. Amikor is az elején említett vezérlés átugrás megtörtént, sajnos előjel nélkül. A javítás 450 000 Ft volt. Ezt követően az első lengőkar kezdett kopogni ennek javítása 15 000 Ft. Újra minden szép és jó. Az autó egyébként nagyon konfortos Avantgarde felszereltségű volt ami igazából a külsőt tükrözte színrefujt kilincsek Kék üvegek, krom csik az autó oldalán lévő diszlécbe. Belsőleg csak a müszerfalon lévő betét ami nem fa utánzat hanem kevlár jellegű. Egyébként a felszereltség az mindig az amit az első tulaj rendelt bele. Az enyém olyan közép osztálynak mondanám ami lényeg benne volt. Tempomat, ködlámpa, eső-fény érzékelő, ülésfűtés, elektromos ablak elöl-hátúl. Sok olyan extra vagy csak odafigyelés van benne a tervezők részéről ami tökéletszerű sokszor meglepett ezzel az autó. PL.: Ablaktörlő folyamatossan töröl és az anyos ülés ajtajának megnyitásakor leáll, hogy nehogy lefröcskölje az utast az ablaktörlöről lecsapodó víz, vagy ha le van húzva az ablak és bekapcsolom a belső keringtetést az ablakok felhúzodnak. Az autó ülései egyébként nagyon kényelmesek jól tartanak. A c180 kompersor-os motor egyébként a maga 143LE teljesen jól húzott meg volt benne az az erő ami kell kb 1500 fordulattol már megjött a nyomaték és úgy ki lehetett lőni hogy magam is meglepödtem. Elözésnél is megfelelő a dinamizmusa még visszaváltás nélkül is nem hogy visszaváltással. Egyszer sikrült vele huzamosabb ideig 180 KM/h haladnom külföldön és ez teljesen jó utazó sebesség. A rá következő évben December 22-én megint cserbenhagyott az első lengőkar kitört a szillentből kifordúlt a gömbfej így ezt megint cserélni kelett. Ezután a 2 első teleszopot is cserélni kelett mert vélhetőleg ez is belejátszott, hogy egy évet bírt a lengőkar. Ezután eladtuk az autót mivel 16 éves volt és úgy gondoltam már egyre több hiba elő fog jönni, inkább vettem egy 0 km új most divatos SUV modelt ami nagyon megtetszett

Hibalista

- - első lengőkar 2 x is kellett cserélni a 3 év alatt - - vezérmű átugrása vezérmű lánc csere és a hozzá tartozó feszitő - - első lengéscsillapító csere - - első hátsó féktárcsák cseréje - - Tükör index törés (így vettem) - - Balesetből származó karoszéria javítás

Ide hordtam szervizbe

Incar team kistarcsa A szervíz márkafüggetlen és értenek is az autókhoz, egy baj van velük, hogy nagyon sok munkájuk van és ezért kicsit sokat kell várni. Az árak korrektek 4 beállós szervíz és egy másik telephelyen van spéci futomű padjuk is.

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Full Garage 88 kftSajnos itt is beköszöntött a munkaerő hiány de szerencsére itt VIP tagságom van ezért soha nem kell várnom.Márkafüggetlen autoszervíz a Diesel re vannak rá állva de az én benzinesemet is szépen megcsinálták.

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 230000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 67000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Astra 1,6 Következő autója? Tucson
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz C 2000 (2005 - 2006)

További ítéletek (58 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)