Farkas báránybőrben
Szöveges ítélet
Az autó csak pár hónapja került hozzám, és nagyon meg vagyok elégedve vele. Igaz nem új kocsiként vettem, de nem bántam meg, egyszerűen minden nap egy élvezet vele, ha beleülsz, elvarázsol.
A futómű egy keményre hangolt AMG szerzemény, ami még elég komfortot nyújt rázós úton is, országúton, autópályán viszont fenomenális. Mondták már rá, hogy túl kemény, de azok még nem ültek soha egy M3-asban...
A motorja teljesítményével elégedett vagyok, 200nál úgy lódul meg, mint más autó 70-nél. A fogyasztása, ehhez a kategóriához mérten jó, az én hosszútávú átlagom 11.7-en áll, nagyrészt városban megyek vele, vagy autópályán. (és sokszor nem tudom tartani a megengedettet..)
A kényelme, az üléspozíciója, a felhasznált nappabőr, az összes kényelmi, luxus extra nagyon jó minőségű, megfelelő helyen van, minden szituban megtalálható, ott van, pont ahol keresed. (nem voltam Mercedes-es, tehát nekem új benne minden)
A kaszni lehetne nagyobb, de akkor a tömege is lényegesen nagyobb lenne. Kiróbáltam egy AMG E-klasszt is, hát a kanyarban meg fékezéskor érződött, hogy van mit cipelnie.
A váltó, mivel egy AMG fejlesztés, lényegesen gyorsabb mint az átlag Merciké, és jól dolgozik együtt az elektromos gázpedál jelzésevel.
Az autót bárkinek javaslom, aki nem 120al megy a pályán, hogy 7 liter alatt maradjon a fogyasztás, ők sajnálnák azt a bizonyos gázfröccsöt, nem arra használnák ezt az AMG-t, amire csinálták.
Hibalista
- Nem romlott el rajta semmi, csak egy fékbetétcsere és egy tömítőgyűrű cseréje miatt voltam szervízbenvele.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 75000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | Touareg | Következő autója? | C55 AMG vagy C63 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
