Az autobahn ördöge
Szöveges ítélet
Nos az autot nemetorszagban vettem kereskedesbol 3700 euroert 2010 ben.
Mivel nemetorszagban elek ezert nagyreszt ott is volt hasznalva.A hibalista jokora de az igazsaghoz hozzatartozik hogy 5 ev alatt nem igazán lett foglalkozva az autoval.Ennek ellenere azt kell mondjam kitarto hu tarsam.Nem ritka hogy 200 vagy akár e feletti sebességgel van használva hosszutavon.Es akkor a feketeleves, de leszogeznem hogy kicsit tobb torodessel nem lett volna ennyire sok nyugje a kocsinak de 5 év az 5 év.Szoval a tipushoz hozzátartozik hogy rohad,lathatoan,extrem helyeken,belülről kifelé,de ezt betudom annak hogy eljárt felette az idő, az elektronikai problémát és a mercedest igy eggyütt hallani bizony zsebbenyulos lehet. Szerencsere ez egy 16 eves auto, volt ideje kiismerni a szereloknek igy miutan az elektronika megvadult (radio hosszu villogas utan neha bekapcsolt neha nem, vilagitas rogton a motor beinditasa utan bekapcsolt es csak leallitassal lehetett lekapcsolni). A diffi folyamatosan köpte az olajat ezt mindig potolni kellet szimering csere orvosolta a bajt,kupplung munkahenger cserénél mindig le lett torve a fekpedal kapcsplo emiatt folyamatos hibajelet irt ki ABS ESP SRS, ez 4000 forint volt az unixnal es azota megszuntek a hibajelek.A motor remek nincs baljós hang sem pedig forralt vagy megevett viz,pici olajfolt van de ezt a szelepfedel tomites meg fogja oldani.Az auto rohad sajnos... a fenyezes itt ott pikkelyes mashol szep rozsdas kb 150-200 ezer lenne a karosszériamunka ha megtartom akkor esedekes lessz.Holtponti jelado hiba... nos ez fajo pont...az auto a legvaratlanabb helyeken es idoben parkolas utan nem indult csak tekert tekert.Ilyenkor a tolas altalaban segitett es egybol beindult.Kb 4 honapig szenvedtem ezzel jelenleg ez is cseres.A szervo sikit de szervohatas van nem gondolok a legrosszabra de ha megis akkor a servopumpa csere is jatszik.Terjunk at a belsore ,sajnos ez szövetes es nem boros es hosszutavon az ülesek fapadosak , egyebkent ossze van rakva rendesen nem nyiszog nincsenek idegesito hangok a kormany sem kopott, a magno hangerogombaj gyenge pont ez mar oda van, a szellozolamellák szinte gyariak nincs kopott hangja ,a müszerfal allitolag bor bar en nem igazan hiszem el hogy letezik ilyen allat ugyhogy ezt betudom mübörnek aztan ki tudja?,van benne egy lehheletnyi fabetet a rengeteg sotet anyag kozt ez inkamb idegesito mint szep szoval karbon foliat kap.Az ules bar fapad remek az oldaltamasza igy egy hirtelen kanyarnal ez ember nem esik ki belolle (rettentoen praktikus), hatul leginkamb 2 ember fer el kenyelmesen de ez a legkissebb merci szoval ne varjuk e classe teret.A futomü sportos feszes,az ESP remek.A klima szuper ,a kátyus utakat nem szereti meg a gyari meretü gumikkal sem. 6 gangos manuálváltó szintén nagyon jo bar a totymorgos dugokat nem szereti inkámb hasitana mint gurulna.Az autoban van egy feeling,es fürge mint a nyul a 2.6-os motor konyneden viszi az 1500 kg-s tömeget de ha az ember nem figyel konnyen 17 liter lehet az atlagfogyasztas bar nalam ez jellemzoen 210 felett jelentkezik ,szereti a benzint szo mi szo de ki sajnalna tolle ha enyire lehet szeretni.A rendelteteszeru hasznalaltat leginkamb ugy tudnam elkepzelni hogy hooszu autopalyazas utan hazaerve a varosba a legkissebb helyre is be lehet paszirozni mikor mar nincs parkolohely.Összesegeben a merci az merci az 5 ev torodesmentesseget most egybe kapom meg de bizok benne hogy egy darabig meg auto lesz ha eladom ha megtartom akkor is. Jaaaa és a gépi mosásra az embléma allelrgiás ez leginkámb ugy jelentkezik hogy elválik az anyatestol.Szoval szeretem igy fapadosan es nagy fogyasztassal is (ez volt 8,7 is de az eleg csigatempo 110 120). Bocsi az ekezetekert de nemet a klaviatura en meg faradt vagyok :)
Hibalista
- Relétábla (nem kommunikal a vezerles a motorral erre altalaban egybol ravagjak hogy ECU csere, pedig csak a reletabla a hibas ,Diffiből folyt az olaj ezt szimering csere megoldotta,kupplung munkahenger,szelepfedél tömités,hátsó ablakemelő,lengőkarok hátul 4 db,merci embléma letört(ebböl az utángyártott nagyon gagyi),izzók néha kiégnek,szervopumpa vagy rossz vagy el van tömödve,manuálváltóból elment a kettes ezt egy kis alkatrész cseréje megoldotta,holtponti jeladó, benzinpumpa párszor,inditasnal kb 1 percig hallani ahogy a törött klima állito motor teker ezután ez elhalkul kb 80000 ft lenne mert le kell bontani a komplett müszerfalat a két alkatrész cseréhez ami összesen kb 5000ft lenne ugyhogy inkámb megszoktam.
Ide hordtam szervizbe
Német szerelő aki csak a cseréhez ért.
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
Jelenleg magyar szerelö csinalja.Meglátjuk.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 126000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 134000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Accord |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.4/10) |
