Made in Germany
Szöveges ítélet
A színébe nem szerettem bele els? ránézésre, mivel a méregöldet nem találtam valami nyer?nek. De ez hamar elmúlt. Nem a szín a felt?n?, hanem magamaz autó megjelenése. Az automata váltó 200.000 km környékén is hibátlanul teszi a dolgát, az úttartása fantasztikus, a vízátfolyások sem dobják meg. Remekül lehet vele komótosan autózni, de ha a tuning szuzuki nagyon er?lködik egy laza padlógáz-automata visszapakol, és máris megnézheti a hátul lév? feliratot. Feltéva ha ellát messzire. Autópályán 180km/h-tól még húz minden gond nélkül. sokan megriadnak a 2800ccm-t?l de ahoz képest nem eszik sokat. Városban automatával, klímával 14l/100km körül eszik, autópályán 10l - rel megelékszik. Tudom ez nem egy dízeles fogyasztás, de hát a kényelemnek ára van. A V6-os duruzsolása még nagy tempónál sem zavaró, az összeszerelé min?sége pazar. Azt hiszem ez az utolsó olyan Mercedes, ami még össze van rakva rendesen. Sajnos az utódjáról és a nagyobb osztályokról már nem lehet ezt elmondani. Azok jóval szervízigényesebbek. Ez még teljesen Németországban gyártott, míg a maiakba már a törökök is beszálltak.
Hibalista
- Csupán a kopóalkatrészek, de azok sem gyakran.
Ide hordtam szervizbe
Vecsésen egy régi Merci specialista.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 34000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | E280 | Következő autója? | Mercedes |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
