4 tengelyes talicska
Szöveges ítélet
Megmondom őszintén kezdőként ültem fel rá, ezért összehasonlítási alapom nem nagyon van. De amit ezek a gépek kaptak az ábrányi bányában-igazi terep viszonyok, fellépőig érő víz-azt sok más típus nem tette volna zsebre.Nekem szerencsére egy viszonylag megkímélt példányhoz volt dolgom. Csak a hosszú sebességeket nem lehetett kapcsolni, ami azért volt elfogadhatóbb, mert így negyedelni is lehetett a nyomatékot.A 8X8 lehajtással ha ügyes a pilóta szinte esélytelen elakadni, még 56 tonna össztömeggel is. A gép maga elég stabil, amíg a külső tükörbe meg nem látod a kitoló agyút, nem lehet vele felborulni. Egy éjszakai műszakban sajnos, egyik kolléga a rámpa mellé tolatott és baloldalára fektette a gépet, amit végig is néztünk villogtunk neki, hiába. De az autó szinte az utolsó pillanatig küzdött hogy talpon maradjon. Eléggé szétment a fülke, a lehajtás is összeragadt, mondanom sem kell 3 nap múlva ismét a gödörbe volt a gép. Nekem kényelmes volt az ülés és a kezelő szervek is jól voltak elhelyezve. Eleinte a váltóba állt meg a könyököm, de hamar rájöttem ha emelek az ülésen , akkor szépen elmegy felette. Az éjszakai műszakban az alvás nem volt kellemes. Sajnos a vesztinget, az ablakemelő kapcsolót és egy kis tároló rekeszt a motor burkolatán helyezték el. A fiatalabb társaiba(4841) a hibát kiküszöbölték, és mindent elraktak onnan, hogy a megfáradt sofőr bácsi kényelmesen fekhessen. A vezetése gyerekjáték, akkori betanítóm azt mondta, nem muszáj kétszer rátaposni a kuplungra, véleményem szerint sokkal könnyebben lehetett váltani ha ezt kétszer tettem meg. Sőt, ha nem nyomtam parkettáig a kuplungpedált, akkor nagyon vaj volt. A kormány tolórúdon a spulnik ki voltak csavarva maximumra, ezért szűk helyen is kiválóan elfordult. Jó élményeim voltak vele, bármikor szívesen felülnék rá. Ragadás mentes platót minden kedves pilótának! :)
Hibalista
- Laprúgó törés, rúgóbak csavar szakadás, felezőváltó, váz segéd alváz törés, szilentek.
Ide hordtam szervizbe
A gazda szerelte...sajnos látszott is rajta.
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 28 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Nem igen alkalmaznak kezdőket sajnos...:/ |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
