A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » Actros (2002)

Actros 4140 8X8 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

4 tengelyes talicska

Szöveges ítélet

Megmondom őszintén kezdőként ültem fel rá, ezért összehasonlítási alapom nem nagyon van. De amit ezek a gépek kaptak az ábrányi bányában-igazi terep viszonyok, fellépőig érő víz-azt sok más típus nem tette volna zsebre.Nekem szerencsére egy viszonylag megkímélt példányhoz volt dolgom. Csak a hosszú sebességeket nem lehetett kapcsolni, ami azért volt elfogadhatóbb, mert így negyedelni is lehetett a nyomatékot.A 8X8 lehajtással ha ügyes a pilóta szinte esélytelen elakadni, még 56 tonna össztömeggel is. A gép maga elég stabil, amíg a külső tükörbe meg nem látod a kitoló agyút, nem lehet vele felborulni. Egy éjszakai műszakban sajnos, egyik kolléga a rámpa mellé tolatott és baloldalára fektette a gépet, amit végig is néztünk villogtunk neki, hiába. De az autó szinte az utolsó pillanatig küzdött hogy talpon maradjon. Eléggé szétment a fülke, a lehajtás is összeragadt, mondanom sem kell 3 nap múlva ismét a gödörbe volt a gép. Nekem kényelmes volt az ülés és a kezelő szervek is jól voltak elhelyezve. Eleinte a váltóba állt meg a könyököm, de hamar rájöttem ha emelek az ülésen , akkor szépen elmegy felette. Az éjszakai műszakban az alvás nem volt kellemes. Sajnos a vesztinget, az ablakemelő kapcsolót és egy kis tároló rekeszt a motor burkolatán helyezték el. A fiatalabb társaiba(4841) a hibát kiküszöbölték, és mindent elraktak onnan, hogy a megfáradt sofőr bácsi kényelmesen fekhessen. A vezetése gyerekjáték, akkori betanítóm azt mondta, nem muszáj kétszer rátaposni a kuplungra, véleményem szerint sokkal könnyebben lehetett váltani ha ezt kétszer tettem meg. Sőt, ha nem nyomtam parkettáig a kuplungpedált, akkor nagyon vaj volt. A kormány tolórúdon a spulnik ki voltak csavarva maximumra, ezért szűk helyen is kiválóan elfordult. Jó élményeim voltak vele, bármikor szívesen felülnék rá. Ragadás mentes platót minden kedves pilótának! :)

Hibalista

- Laprúgó törés, rúgóbak csavar szakadás, felezőváltó, váz segéd alváz törés, szilentek.

Ide hordtam szervizbe

A gazda szerelte...sajnos látszott is rajta.

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 28 l
Előző autója? Következő autója? Nem igen alkalmaznak kezdőket sajnos...:/
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz Actros 2002

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)