A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » A (2004-2011)

A 150 Elegance 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kedvenc hitves éxerdoboza

Szöveges ítélet

Az autó 3 hetes, így meghibásodás nem volt, persze, ez sem magától értet?d? manapság. Ami pozitívum: sugárzik róla a min?ség, egyben van, sem zörög, nem puffan, szóval kussol az egész autó a legócskább úton is. Majd meglátjuk, mit tesznek vele 2 év alatt a hazai utak. Ami már most láthatóan ügyetlen: A bels? tükör annyira belóg, hogy jobbra kanyarnál le kell hajolni, hogy lássam, nincs-e útban valaki. A 435 literes csomagtartó hülyeség. Csak akkor ennyi, ha kiveszem a pótkereket és a helyére pakolok. Ép ember viszont nem veszi ki a pótkereket. A maradék hely kicsi és rövid, az összecsukható gusztustalan m?anyag rekesz az autó hosszával párhuzamosan behelyezve kitölti a teret a háttámla és a csomagtér ajtaja között. A rolós kalaptartó szerintem nem praktikus, teherbírása egy csokor virág. Konstrukciójából ered?en ajtónyitáskor nem emelkedik fel, ki kell akasztani, fel kell csévélni, akkor lehet normálisan pakolni. A motor még bejáratós, de hangja elhanyagolható. Alapjáraton rondácska a hangszín, menetben alig hallani, inkább a gumik zaja hallik. Gyári cédés rádió 6 hangszóróval tökéletesen elég annak, akinek csak mérsékelten vájt a füle. Méltatlan, hogy a motor burkolatlan, az, hogy pálcával kell kitámasztani a fed?t, az, hogy nyitott állapotban a h?t?rács vidáman mozgatható el?re-hátra. Kupplung, váltó habkönny?, precíz, pontos, enyhén kattanva csúszik be a 3., 4. fokozatba. Klíma huzatmentes, kit?n?. Ülés oldaltartása minimális, viszont gerictámasz nélkül is van olyan jó, mint a Pug 407 személyre szabottan beállított gerinctámasszal.

Fenntartási költségr?l csak az eddigi 2 tankolás alapján tudok beszámolni, 6,1 jött ki/100 km., szervizt csak akkor láttuk, amikor átadták a gépet.

Térkinálat nagggyon jó, az els? olyan autóm, melyben nem kell tövig hátranyomnom az ülést ahhoz, hogy elférjek (192 cm), mögöttem több a hely, mint a 407-ben. Szóval, a 4 tagú család ebben jobban elfér, mint a francia garázs-társban.

Hibalista

- Semmi. Még szép. 3 hetes a vas.

Ide hordtam szervizbe

Remélem, nem lészen gond.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 30 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 900
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 407 hdi, az is szolgál még Következő autója? német vagy japi
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz A 2004 (2008 - 2010)

További ítéletek (21 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)