A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » A (2004-2011)

A 180 CDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fekete kismercedes

Szöveges ítélet

180CDI motor, állandó geometriás turbó-ennyiben különbözik a 200CDI-től.
Carlsson chip van benne, így kb 140 lóerőt tud, bár a most 300Nm-es nyomaték leadása eltolódott 1800-1900-as fordulatra, tehát nagyobb a turbólyuk.
Hibája volt bőven, legnagyobb a motortartó bakok leszakadása és a nyikorgó hátsó futómű. A soproni MB szerviz munkatársainak sikerült elhárítani a hibákat, ha többedszerre is.
Méretre lehetne nagyobb is, sajnos nem igaz, amit egy másik ítélkező írt, hogy az autó jó alternatíva Scénic tulajdonosoknak - tapasztalaból írom, hogy a Scénic jóval nagyobb ennél, főleg csomagtérben. Az autó durván Golf méretű, bár kicsit magasabb.
A motor kellemes, jól megy, keveset eszik, de rettentő hangos, részben a silány szigetelés miatt, részben pedig amiatt, hogy a tűzfalra tolták a motort.
A konstrukció egyébként biztonságos a szendvicspadló miatt, de szerelés szempontjából nem túl előnyös... Ja...a felsorolt hibák 31000 km alatt jöttek elő. Az autót 0km-esen vettük.
A fenntartási költsége magasabb, mint egy hasolnó kategóriájú autónak (ha gond van vele és nem garanciális). Ez nem az alkatrészárakból adódik, hanem a munkadíjból. Sopronban a MB dolgozik a legmagasabb óradíjjal.
A beltér minősége 2004-es szemmel 5-ös skálán 5-ös (akkor jelent meg a w169 modell), de 2009-ben már csak 3-as, a Golf VI érzetre sokkal jobb anyagokat vonultat fel.
Engem nem a minőség győzött meg a Mercedesnél, hanem a stílus. Habár az igazi Mercedes limuzin, és hátsókerékhajtású, tehát C osztálytól felfelé, de azért szeretem.

Hibalista

- Csomagtérajtó zárómechanika-gari
- Váltógomb-gari
- Szervókormány problémák-gari
- Kesztyűtartó megvetemedett-csere-gari
- Első lámpa párásodott-csere-gari
- Váltó-hézagolás-gari
- Motortartó bakok-csere-gari
- Klímatöltés-évente-gari (valahol elmegy a klímavíz)
- Hátsó futómű szilentek zsírzása-gari (nyikorogtak)
- Évente kb 80dekát rá kell tölteni a klímára, mert elmegy 1 év alatt a gáz belőle-folyamatban (másfél héttel a garancia lejárta előtt vagyunk!!!)

Ide hordtam szervizbe

Mercedes-Benz Sopron

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2007
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (2) Vezetett km 31000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mégane Scénic (1999) Következő autója? még nem tudom
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz A 2004 (2008 - 2010)

További ítéletek (21 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)