Számunkra tökéletes választás volt
Szöveges ítélet
2005 Karacsonykor vettuk es ahogy -15 fok hideg lett megallt a servo. Kiszippantotta a szerelo az olajat es erezhetoen tul suru volt amit nem tudott a szivattyu eldolgozni es ezert a tularamtol elegett a servo vezerlo elektronikaja. Kivedhetetlen problema. Tanulsag: nemcsak olajat, szuroket hanem a servo olajat is ki kell cserelni ha hasznaltan veszunk autot. Bekerult a szervizbe ahol a szerelo urak kifuleltek egy kifujo tomitest a porlasztofejnel. A gond nem az hogy a tomites 1000 Ft hanem a szerelese meg 30 ezer. Viszont ezt nem hallottak volna meg egyszerubb muhelyekben. A lenyeg hogy all together 230 ezerrel indultunk rovid 2 hetes birtoklas utan. Ez cseppet sem halvanyitotta a marka irant erzett tiszteletet bennem. Tokeletes auto nincsen. Februar elejen volt egy 1900km-es utunk vele Zalaegerszeg- St. Malo (Franciaorszag nyugati partja) ahol szepen futott. Sok cuccal, négy nyári gumival + a csajom + teli tank 180-nal ment de az utazo sebessege autopalyan 120-150 kozott van. Nekem nagyon teccik az auto. Az apro reszletei teszik naggya. Persze a holtter elol nagy az zavar de megszoktam hogy mozog a fejem vezetes kozben. Fek, futomu kivallo. Váltó pontos, puha. Vigyazni kell az aljara mert alacsony nagyon. A motor 90 LE kelloen sportos, nekem. Élég nyomatékos de persze nem zavarna ha 110 lovas lenne. Érdekes, hogy Magyarorszagon minden kocsit lehuznak, minden szar semmi nem eleg jo 15 eve meg meg a Lada 1500 volt az autok kiralya és alig volt egy-két Golf I az országban. Szerintem kicsit vissza kene venni. Szerintem egy Golf IV meg ma is sok ember alma egy 16 eves Ford Fiesta mellett. Golf IV, Bora es BMW E46 kozul lett a Merci kivalasztva. Olasz volt fenyezes kivalo motor fantasztikus. Kifejezetten eros biztonsagerzetet ad ami vagy van vagy nincsen. Masszivan felepitett auto de megis konnyu sulya 1000 kg. Nagyon jo dontesnek tartom a csajom is imadja. Nekem teccik a lagy servo parkolasnal v nagyon alacsony sebessegnel. A gyari hangszorok gyenge minoseguek ezt cserelem de csak elol a nagyokat es az ajtok is kapnak egy kis hangszigetelest. Az auto egyenesfutasa kivalo es kulon megfigyelheto hogy rettenetesen fut. Sokaig alig lassul de ez valoszinu a csucs Continental teli gumiknak is nagyban koszonheto. Sokaig BMW E46rol almodoztam de minnel tobb hirdetest megneztem minnel tobb embert hivtam annal jobban elbizonytalanodtam. Fontos hogy mindig nyugodtan alszom, nem felek hogy ellopjak. Erzodik a Mercedes maximalizmusa ebben az autoban is. Nagy kiadassal indultam de en a szervizkoltsegeket 3-5 ev utan merlegelem. Nagyon hozzanknott rovid ido alatt es elvonasi tuneteim vannak ha olyan nap van amikor nem vezetem. Boldogga tesz es megbizunk benne. Belso tere nagyobb mint a Golf IV es elöl nem kisebb a BMW E46-nél es altalaban ket fo varosi kozlekedesnel ez szamit. Ehhez hozzajon a merete es a jol varialhato csomagtere. A hatso ulessort elobbre lehet tolni 12 centit (Golfnal nem) v akar ki is lehet venni. A magas ulespozicionak koszonhetoen jobb a ralatas a forgalomra es ez csak plusz. 2-300 e Ft-tal dragabb a Golfnal es en tobbre tartom. Sajnos minden automarka minden tipusanak vannak selejtjei, szelsoseges esetekrol hallani ami elszomorit. Zsakbamacska, ki kell fogni ha uj ha hasznalt. Vegezetul mindenkinek csak ajanlani tudom ezt az autot.
Hibalista
- kormanyszervo 136 000 plusz munkadij
- porlasztofej tomites 50 000 /munkadij miatt ennyi/
-
Ide hordtam szervizbe
Auto Peter Zalaegerszeg
Magasszintu szaktudas, alapos munka ahol a minoseg szamit nem a munkara forditott ido.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Fiat Uno | Következő autója? | vagy az uj A v C Merci |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
