Megsirattuk szegénykét, hibái ellenére szerettük!
Szöveges ítélet
Merci, 102 lóerő, ment mint állat, de ha nem nyomtam, akkor is zabált...
Drága a biztosítás, drága az alkatrész, kompjúterizált űrhajó.
Nagyon kényelmes, 3500 km után sem fájt a derekam, nem úgy, mint egy új Astrában. Alapkiadás, mégis minden van benne, ami hétköznapi embernek kell, klíma, központi zár, elektromos ablak, gyári hifi, ami jól muzsikált, ABS, légzsákok, hogy a többit ne említsem. Magas, jó kilátás volt belőle, fordulékony, befért mindenhová. Viszont a kézifék könyöklő esetén elérhetetlen, tervezési hiba!
Nagyon szerettük, de drága volt az üzemeltetése. Ma is meglenne, ha egy városi vonóhorgos koccanás (!!!) nem töri totálkárra. Horribilis árat mondott a kaszkós szervíz. (Hűtő, lökhárító, motorháztető, 1 lámpa, lakatosmunka.) Sajnos ez a tömpe orr hátránya...
Vegyes érzelmek, reálisan nézve nem jó vétel, de kényelmes, finom a járása, praktikusan alakítható a beltér, elvileg biztonságos is.
Utólag nem esek már hasra a merdzsóktól-előtte se.
Egy hármas Golfot vettünk helyette, hát mit mondjak, tágasabb.
A fogyasztás, szervíz, biztosítási költségek miatt 7-es.
Nem vicc a Trabi lentebb, veterán jószág, ma is megvan, csak hát jött a baba :)
Hibalista
- Első felfüggesztés: gólyaláb, toronycsapágy, miegyebek-még mindíg nyüszög.
- Folyamatos fordulatszám esés, néha leállásig, menet közben, kuplung benyomásánál-vezérlő elektronika-nem lett kicserélve.
- Indexkapcsoló-mindíg hosszúfényre váltott.
Ide hordtam szervizbe
Opel-Mercedesz-Eger
Elvittem, de a futómű nyüszögését, amiért mentem, nem csinálták meg, egyékbként jó.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Trabant 601 | Következő autója? | Golf lett, egyébként csakis dízel!!! |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
