Hát,hát,hát??!!??
Szöveges ítélet
Hát nem tudom. Már régóta, megjelenése óta rendkívül tetszett az A osztályos gép. Rendkívül szép a formája, még a mai napig is. Három éve egy Mercedes márkakereskedésben megláttam és rögtön döntöttem, hogy megveszem. Kevés kilométer volt benne gondos tulaj még az összes számlát is átadta nekem a korábbi javításokról. Borzasztóan tetszett ezért rögtön vadi új alufelniket kapott, teljes takarítást, szinte teljesen új autó lett belőle. Kisebb javítások, lengéscsillapító stb. kopó alkatrészek után tökéletes lett az autó. Még a mai napig is ritka az ilyen felszereltségű autó nemhogy 1998-ban ekkora kategóriában. Rendkívül kényelmes, tökéletes klíma, fűtés és hatalmas belső tér. A futóműve Magyarországon O komfort, fakerekű szekér, de erről nem az autó hanem az utak tehetnek. Nagyon meg volt becsülve. Aztán észrevettem, hogy a hátsó sárvédők belülről a borítás alatt rohadni kezdtek, mivel nem volt vészes nem foglalkoztam vele, de meglepő 7 éves Mercinél. Aztán egyszer elkezdődött. Hazafelé tönkrement a szervókormány. A szervizben csak röhögtek, hogy ez típushiba, két kör szigetelőszalaggal meg lehet oldani a problémát de a gyárban ezt nem teszik meg, így a legkisebb pocsolyától is beázhat és vége. 160.000 Ft baráti alapon. Hát gondoltam semmi sem tökéletes meg hát nem új autó de bosszantott. Következő esetben már az abs rendszer ment tönkre minden előjel nélkül és állítólag ilyen még soha nem történt előtte. 450.000 Ft. Na ekkor már okosabb voltam és bontóból szereztem be 40.000 ért. Pár hónapig nagyon jó volt aztán valami zörögni kezdett az elejében. Korábban azt tanácsolták, hogy biztosan keveset használom ezért megy tönkre az elektronikája. Úgy alakult, hogy sokat kezdtem használni, meg is lett az eredménye stabilizálókar csere. Kis idő elteltével ismét abs hiba (sohasem dolgozott csak télen mégis ez ment tönkre). 350.000 Ft. Bontóból 15.000 Ft. Csak javasolni tudom minden tulajnak, hogy kerüljék a szakszervizeket, bontóból minden nevetséges áron beszerezhető és már is útrakész. Ezek után lekoccolták a hátulját. 1.200.000 Ft. (jó, hogy nem én okoztam) Ismét bontó. Színre fújt eredeti elemekből, 70.000 ért talpra állítva két nap alatt. Tökéletes.
Gyakorlatilag itt utáltam meg, hogy egy presztízs márkával állandóan bontóba kell járnom mért sose jó, előtte meg életemben sem voltam ilyen helyen. Hát ezután eladtam, remélem az új tulaj már nem szív vele ennyit, nekem többet nem kellene.
A legidegesítőbb tulajdonsága a mozgó, nyekergő ülések, ami hihetetlennek hat egy mai autóban nem hogy Mercedesben.
Összességében szerintem az egyik legszebb, legjobb autó lenne, ha nem lenne ilyen megbízhatatlan.
Csak javasolni tudom, hogy jól gondolja meg mindenki mielőtt megveszi, mert iszonyú megpróbáltatásokat lehet vele átélni és a korábbi véleményeket olvasva nem én vagyok az egyetlen. Egyébként ha jó akkor első osztályú és gyönyörű.
Hibalista
- ABS szivattyú: 450.000 Ft
- vezérlőelektronika: 350.000 Ft
- stabilizálókar: 5.000 Ft
- szervó szivattyú: 160.000 Ft
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |
