Elku....vult kislány
Szöveges ítélet
Kényelem?Talán a Vagon R-re hasonlítanám a rugózását.Kemény,döcögős.Úttartása viszont stabilabb sokkal jobb.Jól gyorsul,fék kimondotta jó, kormány könnyű.Úgy jó vele autózni autópályán,jó úton.Roszz,hogy alacsony fokozatban (1.2.)könnyen kipörögnek a kerekei.Ez néha kellemetlen tud lenni,úgynéz ki mindha az ember most aztán megmutatja.Főleg ez a darab aut.kupl.kézi váltóval....A váltóról már írtam,az egy ocsmányság az egy elfuserált megoldás.Egy"márkától"azért joggal várja el az ember,főleg ilyen árért,hogy egy kicsit azért funkcionáljon.
Más.Térdizületi problémák és igy az ülésmagaqsság miatt került az A-s a látókörbe a vagon R-rel együtt.Talán rosszul döntöttem?Nem voltam merci rajongó és az Ás csak rontott a nagy német csoda renuméján.És ezt mindenkinek el is mondom......szolidan ennyi.
Hibalista
- Előző tulaj:elektromos teő csere. Sebváltó többszöri javítgatása a márkaszervizben de a mai napig sem jó.
- Egy "MERCI" 2.fokozatát mellé lehet rakni !!??
- 3.fokozatnál fogni kell a váltókart mert kilöki sebességből....
- A hátramenetet alig találom...!!..és ezt a fabetét meg a bőrkárpit ellenére sem tolerálom.
- Azóta a váltó fölött a kapcsolókarba(a kullisza fölött)elkopott majd el is tört egy rugós stift.Ennek okán volt nehézkes előzőleg a váltás.Igy utólag egyszerü,a lötyögés(kopás)miatt
- az eletronika hamis jeleket adott a vezérlőegységnek amely itt-ott kinyomta az autómata kuplungot.
-
- Itt a hibát(kopást) nem veszed észre,csak ha eltörik a stift mert akkor se előre se hátra.A stift cseréjéhez le kell engedni a motort,hogy a váltóból kilehessen szerelni a kulliszát,hogy aztán ötperc alatt kicseréled a stiftet(ára40forint) és minden mehet vissza.
- Ja...és nagyon vigyázz a stopkapcsolóra figyelj arra ,hogy R-ben legyen ha visszarakod különben nem lesz ötödik oszt kezdheted elölről.
Ide hordtam szervizbe
márkaszerviz
Munkafelvevő:stift külön nem kapható,és mivel ez az egység úgy van konstruálva,hogy egyszerre kopnak az alkatrészek igy célszerű azegészet cserélni.Kulissza ára száztizen-ezer ft.plussz munkadíj lett volna,gondolom én.Gyerünk haza,javítás az elöbb leírtak szerint.Majd vissza,okositani az eletronikát.Sikerült,most minden oké.Ez plusz 5 ponttal javitja a szervíz renuméját nálam.Csak azt nem értem,hogy lett a10000ft/óradíjas"STARDIAGNOSE" 1/2órás haszhálatból 14400ft-os számla.Ez viszont minusz 5 pontot ér,
érdekességképp ugyanaz a munkafelvevő írta a számlát aki nem tudott meggyőzni a kulisszacseréről.Csak nincs összefüggés?piti kis........ceruzabajnok!
A szerelő viszont érti adolgát.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Első féktárcsákat,első lökésgátlókat és a törött hátsórugót magam cseréltem.Az olaj ,fagyálló,szürök,gumik stb.az enyém.
A futóművet:Hajós bt.Pécs Hóvirág utcai kiváló szervize istápolja. Ajánlom mindenkinek.Fiatalos,rugalmas megbízható emberkék.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 98 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 132000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 18100 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Charade--ek | Következő autója? | Toyota |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.3/10) |
