A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » /8 (1968-1977)

/8 w115 240D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

" Állólámpás", az AUTÓ!

Szöveges ítélet

1990-ben vettem meg álmaim autóját, és ennyi id? elteltével is csak csodálattal tudok róla beszélni. Hogy valójában hány kilométer volt benne, arról fogalmam sincs, mivel a kilométeróra csak százezer kilométerig mér, és utána újrakezdi. El?ttem már 7 tulajdonosa volt, így sejtettem, hogy zsákbamacska, de azért belevágtam, és nem bántam meg. A 2,5 év alatt beletett 70 ezer kilométer alatt egyszer sem hagyott cserben, biztonságosan jártam meg vele Olaszországot többször is. Mai szemmel nézva nem egy lóer?gyár, de a 90-es évek elejének hazai autói között soha nem hozott szégyenbe teljesítményével. Nyomatékos motorjának köszönhet?en jól bírta az emelked?ket. Utastere és csomagtartója az akkori viszonyok között hatalmasnak számított, és azóta sem lett kisebb. Elpusztíthatatlan, masszív futóm?vét egy Pajero is megirigyelné. A mai napig bánom, hogy eladtam. Azóta túl vagyok már egy tucat állólámpáson, annak minden diesel típusát megtapasztaltam,(200D, 220D, 240D 3.0) de még mindíg az els?t sírom vissza. Voltak más autóim is, de úgy látszik a szerelem örök, ma sem tudok meglenni nélküle. A jelenleg birtokolt 200D-m, és úgy általában a 200D eléggé lomha jószág, de ezzel együtt lehet szeretni. A 204D, és a 240D 3.0 azonban még a mai forgalomban is megállja a helyét, ha nem akarunk vele repülni. De hát nem is az a Merci feeling! Persze azóta ezek az autók sem lettek fiatalabbak, így id?közben megtapasztalhattam a korrózióra és beázásra hajlamos részeit.
Mindent összevetve megdöbbent?, hogy még több, mint 30 évesen is megbízhatóan rója jelenlegi 200D-m az utakat. A sebességmámor hiányáért kárpótol az a vezetési élmény, amit egy mai autó már nem tud nyújtani, valamint az a megnyugtató érzés, amikor tavaly Horvátországba menet az autóm ablakából figyelhettük az autópálya szélén lerobbant elektronikai csodákat, és éreztük, hogy velünk ez nem fordulhat el?.

Hibalista

- Kicsit több, mint két év alatt csupán a generátor feszültségszabályozóját és a fékbetéteket cseréltem, valamint a h?t? lyukadt ki.

Ide hordtam szervizbe

Magam javítottam.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1975
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Uno Következő autója? Mercedes W123
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz /8 1968

További ítéletek (22 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)