Zsémbes öreglány
Szöveges ítélet
Mesét lásd a szerelési díjakkal egybemosva.
Hibalista
- Közvetlenül a kocsi megvétele után 2 nappal beszart a gyújtáskulcshoz tartozó gyújtásszerkezet - és befogott a kormányzár. Akkor még volt mobil eredetiség vizsgálat szerencsére- javítás: új gyújtáskulcs+gyújtásszerkezet:20 ezer (+kellett egy Gárdonyi mobil pocakos bajszos szerelő), - Októberben vettem 45 amperórás akksival-így új akksi kellett (bosch-30e), majd kezdte megadni magát az önindító(20ezer), ha már az önindítót megcsináltattam, gondoltam a nem működő kézifék is jöhet (ebből az lett, hogy a hátsó tárcsákat is cserélni kellett-35 ezer), a kocsin a rozsda kicsit kezdett elhatalmasodni így 140e kasztinra (köszöb, dobok alja+hátsó javítóívek),aztán a generátor kezdett szarakodni (sípolt, mint piros lapnál a bíró-20ezer), a kasztnis megcsinálta, de pénzem már nem volt lefényeztetni az oldalait (sógorom szobafestő+ezermester)-így belevágtunk: kompreszort vettünk közösen 35-ért (17.5e a fele), anyag:25e + munka 1 hét= az eredményt ld. a képen, ha már ez is megvolt jött a műszaki (nem hitték el, hogy nem füstöl!-kétszer megmérték-végre valami jó is he-he), utána újrafékcsöveztettem az elejét:kb 15-20 ezerért, ja a fűtés olyan volt a kocsiban mint egy kávédaráló (fűtőmotor probléma). Nejem hív, telefonon: "füst van a kocsiban" -visszakérés: "víz melegszik, van olajnyomás", válasz: "van" - válasz: menj be novemberbe letekert ablakkal, fűtőmotor Ürömön: 5000, Fehérvárcsurgón: 15000- eldöntendő kérdés - fűtőmotor csere - haveromtól kaptam egy vezetőülést (töröttet, de jobbat, mint az enyém)-azt megjavíttattam: 10000-ért,+jobb oldali napellenzőt vettem: 3000-ért (az előző tulaj bészboll sapijának siltje lett)., volt fűtés-hűtés, kezdtem belelkesülni (már majdnem volt egy kocsim). Jöjjön a java: megvétel óta gázelvételnél és gázadásnál rángatott a kocsi (azt hittem, hogy haldoklik, de nem): hardy tárcsa új (2*8=16e), gondoltam tegyük rendbe a futóművet: 2 lengéscsillapító új (25 ezer), két első gömbfej új (3 e/db), hátsó stabilizátor(2 db): (6 e), futóműbeállítás: 6 e. - Most itt tartok: 330-ért vettem (úgy gondoltam, hogy rendbe-rakatom:kb 250 ezerből), de aki ismer, tudja, hogy nem szeretem a nem tökéletes dolgokat. Szóval van egy kocsim: kb. 850 ezerből, ami kezd olyan lenni, mint egy autó (szerintem sikerült megmenteni egy számomra kultikus autót a bontótól: pimp my ride made in ungarn). - Csikósnak üzenem, hogy nemcsak a 123-asok a jó autók!
Ide hordtam szervizbe
Barna István- GárdonyGáal mercedes szervíz - Szfv.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
