A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E E 320 4matic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szegény, de csúnya!

Szöveges ítélet

W210, 4matic E 320 benzin automata. Ki nem állhatom a Mercit. Főleg ezeket nem. Ez a dupla-lámpás, taxis Merci, amiben elég gyakran benne lóg a rózsafüzér. Azt mondta a feleségem, nehogy egy ilyen ocsmányságot vegyek....
Na de az egész ott kezdődött, hogy jött a tél. Az asszonynak van egy Land Rover Disco 3-asa, de azzal ő jár. Nekem csak egy kis kétszemélyes árú szállítóm van, amibe két emberen kívül nem fér be senki. Valamit vennék, amire nem akarom rákölteni a gatyámat, nincsen leharcolva és nem veszít 1 milliót évente az értékéből (volt már olyan sok. több lakást vehetnék az azokon bukottakon) és nem féltem. Pesten nekiverik az ajtót, neki tolatnak stb. Szóval, beírtam a HaHu.ba, hogy max 1,5 Ft, kitűnő és benzines. Benzin azért, mert a fene akart bajlódni az öreg dízelek turbóival. Nekem egy sima benzines, ohne turbó kellett. Nem is értem, hogyan lehet az, hogy ilyen prémium autók ennyire olcsón (biztosan azért, mert szét van hullva) lehet kapni. Senkinek nem kell egy régen imádott csillag, nagy benzines motorral. Mindegy, hogy Audi, BMW vagy Merci. Audiból az A8 tetszik, de azt sok olyan alak használja, akikkel nem szeretném, ha összetévesztenének. BMW 'csak' hátsókerekes (vagy X5, de azon szétröhögöm magamat. Minek ekkora dög, hiszen nem terepjáró?!). legyen Merci? Hú de ronda! Na mindegy, legalább nem fogom sajnálni. Utána olvastam a modellnek. Általánosságban azt írják róla, hogy a Mercedes eddigi legócskább autója. Találtam egy elég szépet fent a neten. Magyarországi, folyamatosan szervizelt és egy rozsdafolt sem volt rajta. Megnéztem. A kocsit kint tartották, de mintha új lett volna. Kívül azért pici horzsolások a festéken, de semmi komoly. belül, ugyanaz az állapotot találtam, mint újkorában volt. 284e Km benne. Tojok rá, hiszen nincs 1 milla az autó ára.
Megvettem. Imádom! Nagyon jó vétel volt! Az autó nagyon kényelmes és remek vezetni (előtte sem hulladékokat vezettem -porsche, maserati stb-). Amolyan 'tatás' az egész 'fílingje'. Kicsit olyan stuttgárti kalapos nagypapi érzés. Hiába van benn 220 vagy ilyesmi mennyiségű ló, mert nem egy robbanékony elegy. Arra ott van a Porschém. De nagyon remek vezetni. A csillagot is úgy bírom az orrán. Lehet ezen röhögni, hiszen én is röhögtem még előtte, de akkor is klassz. Az autó egy kicsit fantáziátlan. Ez igaz, de szarok rá. Mikor éppen hadat üzentem a világ hülyéinek és csatába vonulok, akkor ilyen autóra van szükségem. Nyugalom van benne. Csak semmi hirtelenkedés. Így jó. Kár, hogy egy kicsit elnagyolják (itt a verseny miatti gyorsaságot hibáztatom. Túl hamar jönnek az új modellek és hamar unalmas lesz a régi. Így a saját márkájuk renoméját teszik tönkre) a karosszériát, mert annyira jó autó lehetne a Mercedes. Így is az. Imádok vele közlekedni. Hatalmas hajó, mely ringatózik a Budapesti kátyúk tengerén.
Mi lehet az oka a sok negatív ítéletnek?! Talán az, hogy a sok 'Ólcsó János' megveszi ezt az autót, me a fajuban és a téren én leszek a menő csávó. Aztán nincsen pénz rendben tartani. Ez egy luxusautó volt, mikor készült és olyan embereknek szánták, kik meg is tudták fizetni a luxust. A szervizelése is drágább, mint egy hasonló évjáratú Opelnek. Így is van rendjén. Csakhogy ezt nem számítják bele az okosok. Nekem sikerült egy Merci fanatikust találnom. Egy megrögzött Merci őrült volt a fiaival együtt. A fiai elbúcsúztak az autótól, mikor vittem el. Szóval, nagyon meg vagyok elégedve az autóval. Olyan a felszereltsége, menetteljesítménye, hogy egy mai középkategóriás új autóval vetekszik. Csak nem az árában. Míg azok 6-8 millióba kerülnek és öt év alatt elveszítik az áruk felét, ezeknek semmi ilyen gondjuk. Igaz, hogy ott nem lesz baja a kocsinak. Ennek ellenére azoknál sokkal többet kifizet az ember "kötelező" szervizekre a semmiért, mint itt egy komplett motorcserére (ha szükséges). Szóval.....? Szóval, örülök neki.
(csak zárójelben jegyzem meg, hogy a 3.2-es benzines, 1998-sa gyártású, automata összkerekesemmel sokkal zöldebb vagyok, mint a Tesla pl. Miért is? Hát azért, mert mennyi energia kifejleszteni egy olyan autót? Mennyi nyersanyagot kellett hozzá kitermelni újra? Mennyi co2 kibocsátással járt a legyártása? stb....)

Hibalista

- nem komoly. csak a kopóalkatrész.

Ide hordtam szervizbe

budaörs, törökbálinti út 21, zsolti. nagyon rendesen dolgozik, csak nem sieti el.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1998
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 284000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 525 TDS Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (166 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)