A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E 300 E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagyon jó, praktikus, kényelmes, gyors és szép autó

Szöveges ítélet

Szoval 90-es 300 E, a 12 szelepes.
Korabban mindig 1 evente lecsereltem a kocsikat 1 kivetelevel. A Benz megmaradt 4 evig, akkor csak azert adtam el, mert talaltam egy megfelelö börös-klimas-feketemetal 300 ce-24 et. Kesöbb megbantam, a kupeval valahogy nem nöttem ugy össze, a limot azota is visszasirom.
Meg apamnaak volt regen 124-ese, azota nekem nagyon kellett egy; benzines, hathengeres, kezivaltost kerestem. 2000-ben talaltam ra hirdetesi ujsagban, szaladtam is erte Budaörsre.
Szep teleoldalas, szürkesbarnasmetal, 8-v.9 lyuku gyari k.fem felnivel, napfenytetövel, kockas sportline-karpittal, szep feher indexekkel elölhatul, es korabbi kocc miatt mar integralt, E-classe hütömaszkkal szerelve, ami sztem sokkal szebb. Az oraban 199 ezer volt, a kocsi nagyon kulturaltan nezett ki, de sztem annal több volt benne, mert zörgött-lötyögött itt-ott, mig mindent ki nem javittattam. Nagyon "öszinte" hibak voltak; ezeket mindjart reszletezem.
Vegtelen boldog voltam, mikor hazavittem. Elveztem a szep mely, halk motorhangot, a nyomatekat, stb. A pontos fogyasztasat nem tudom megmondani, de nem fogyasztott keveset. Maximalisan karpotolt azonban a biztonsagerzet, a tipus minimal-eleganciaja, az egesz feeling. (ami szöges ellentetben allt az öt megelözö E34-es 525i BMW-mel szemben, amit szinten szerettem, csak rengeteg bajom volt vele es aztan mar nem szerettem.)
Nekifutasbol dobtam ki belöle a vallalhatatlan török fakormanyt, es fa valtogombot. Rendeltem bele szep gyari bör "szoknyas" sportline valtogombot, es bontoban vettem megkimelt, gyari müanyag kormanyt fillerekert. Kapott rögtön uj gumikat, uj gatlokat. Kicsit csettegett a motor, ezert uj hidrotökeket is szereltettem bele. Nem emlexem pontosan mar, de bibi volt a reflektor-tompitott kapcsolasnal, ezert felujittattam a bajuszkapcsolot (fenyvalto?).
Mokas volt, mikor a Kapy uton felfele szazzal elmaradt mögöttem a hatso kipufogodob, mert elkorhadt es leesett. Rettenetesen csörömpölt az aszfalton, fraszt kaptam, de az auto meglepöen halk maradt. Aztan rakattam ra uj közep es hatso dobot is, persze minden beszerzesnel arra kertem a szerelöket, hogy elsödleges szempontkent a minöseget, utana a lehetö legjobb arat vegyek figyelembe - igy normalis összegekbe került mindez, de vegeredmenyben eleg sokba fajt.
Ahogy irom, ezek a hibak a vetelkor is lathatoak, erezhetöek voltak. Tudtam, hogy volt serült, de tisztessegesen volt megjavitva. A km allast a 199 ezernel lenyegesen többre saccoltam a hibak miatt, de az auto nagyon jo kiallasu volt, belül is, a gyalazatos kormany kivetelevel tökeletes.
Aztan negy ev gondtalan szerelem következett, rajongtam a Benzemert. Ö is szerethetett engem, mert amikor egyetlen egyszer megallt (gyujtaseloszto), azt eppen a szerviz mellett tette, ezert tökeletesen, senkit sem zavarva tudtam odagurulni, leparkolni, hogy aztan olcson, gyorsan megjavitsak. Baratnöm is nagyon szerette; sokat fotoztuk, videoztuk az autot nyaralaskor, kirandulaskor.
Aztan, kupera csereltem. Beadtam szegenykemet egy autotelepre, ahol sokaig szomorkodott, mert relativ sokat kertem erte. Az allas nem tett jot neki. Vegül, odaadtam vkinek, aki szemtelenül keveset igert, de nem szerettem volna, ha szegeny elrohad a kereskedönel. Nagy marha voltam, nagyon sajnalom. Bar mentsegemre legyen mondva, hogy megprobaltam elajandekozni csaladon belül, csak nem kellett senkinek.
A kupe automata volt, fullextras, nagyon szep. Eleg sokat fogyasztott, de eleg jol is ment. De nem szerettünk egymasba, voltak bosszanto bajai, viszonylag hamar eladtam.
Volt (akkori) baratnöm nemreg latta az autot (nem a kupet) Babolna környeken az autopalya mellett egy etterem parkolojaban, megismerte a rendszam alapjan es küldött nekem rola 1 kepet is.
A gazdaja olyasmiket tett vele, ami nekem nagyon nem tetszik, peldaul sötet folia, sportkipufogo(veg?), mai, trendi felnik, nyilvan sportkormany is, azt nem lattam - de a kepen latszik, hogy legalabb nem hanyagolja el a kocsit. Bar, a felsorolt "extrak" sokat rontanak az összkepen.

A szeretett 300 E persze nem mult el nyomtalanul. A csaladban 2 modern es funkcionalis nemet auto mellett van most is 2 öreg Benz, akik maradnak is - talan örökre. Egy 1992-es W124 230E, illetve egy 1983-as W123 200 (benzin). A masik 124-es is tökeletes rabszolga; regesreg megvan. A 123-as nemreg van meg, meg csak a költekezesen vagyunk tul, irok majd rola is, ha eleg tapasztalatot gyüjtöttem.

A W124-es sztem nagyszerü auto. Sok persze a lestrapalt, igenytelenül, vagy sehogyan karbantartott peldany. Azoktol ovakodnek, mert egy roncs persze hogy nem adja azt a boldogsagot, amit egy apolt, szep, egeszseges peldany. De egy igenyesen fenntartott, szep szin-karpit-összetetelü, megfelelöen motorizalt W 124-es az en szememben nagyon közel van a tökeletesseghez.

Hibalista

- hütö, bajuszkapcsolo-fenyvalto, hidrotökek, gyujtaseloszto, kipufogorendszer, gatlok

Ide hordtam szervizbe

Bp. II. ker Törökvesz ut, Dektor
Fiatal csapat, mindig gyors, pontos, normalis aron, gondos munka

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1990
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 199000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? 525i (E34) Következő autója? W124 300 CE-24
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (166 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)