A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E t230 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

hűtőszekrénnyel 160-al az autópályán

Szöveges ítélet

A szerelőnél láttam meg ezt a kis dögöt, s azonnal meg akartam szerezni. Mivel osztrák papíros, így nem is volt semmi akadálya, hogy megvegyem, mivel akkor már 2 hónapja Bécsben éltem. Így már csak az ár volt kérdés. 1300 euró, egy 161000 km-ert futott, 2 gazdás merciért. Nekem jó üzletnek tünt. Idekint bizony adnak egy Typenscheint az autóhoz, amibe bekerül az eddigi tulajok adatai, adásvétel időpontjai. A szevízkönyv 130.000 km-nél szakadt meg még 2004 ben. Így a 161000 km reélis lehet.
Mindenesetre a belselye nagyon egyben van, semmi nem repedezett, kárpitok még csak nem is kopottak, nem hogy szakadozottak. Sajnos a külseje már nem olyan szép. Kisebb horzsolások vannak rajta, s néhol ezek miatt rozsdafoltok is megjelentek, de ez csak szabadidő kérdése.
Az autóval sikerült már hűtőgépet kihoznunk, amely 184 cm volt, ikea szekrényt is elnyelt, 240 hosszút, bár az már 10 cmrel kinyúlt.
Az automata váltó szép csendben teszi a dolgát, nagyon kényelmes, persze ennek ára van. Ami idegesít, hogy 4 sebességes, s autópályán 4ezret forog a motor 130 nál. Egy ekkora motornak szerintem sok. Egyébként 2esből indul, s csak kickdownban vált 1-esbe, s ezt is standard módban, economyban nem. Még szinte sosem használtam, mert ekkor is rovid ideig 2esben próbál indulni, majd a relé veszi a jelet, hogy tövig nyomtad, berakja 1 esbe, majd a rovid egyes után visszadobja 2esbe, szóval nem az én világom. Én vonulni szoktam vele, kényelmesen, lassan, ahogy a kressz diktálja. Mert ezzel az autóval nem siet az ember, hanem csak élvezi a hintázást a hajóban.
Parkolni a lehető legkönnyebb ezzel az autóval, az első kerék teljesen kifordul a helyéről, csak a hossza korlátozza a városi forgalomban. Először nagyon féltem egy ekkora autóban, hogy egyáltalán hogyan fogok tudni vele közlekedni ezzel a batárral, de aztán mikor az első alkalommal kitereltem a szerelő udvarán spotnán berendezett akadálypályán, éreztem, hogy nem lesz itt semmi baj. Mikor beleülök, eláraszt a nyugalom, a kanapés ülés a nagymamám slezlonjára emlékeztet, s nagyon vicces, ugyanakkor kényelmes, de sajnos deréktámasz nincs, s a térdem fályni szokott, mikorra lenyomom a 400 km-ert hazáig, mert sajnos tempomat sincs.
Mivel nem fogyaszt keveset (bár 10 liter nem sok egy 2300as kombitól) nem használom a városban, utazóautónak vettem, amire a legjobb.
Kár hogy pár kényelmi funkció nincs benne, nekem a tempomat hiányzik a legjobban, na meg a klíma. Ezek utólagos beépítésén nagyon töröm a fejem.

---------------------------------------------------------

Az elmúlt fél év szuperül telt el, gond nélkül futottunk le 10.000 km-t, a nászutunkat is csodálatosan teljesítette.
Az új téligumit nagyon szereti, azóta 10,8 helyett 9,9-et eszik autopalyan, persze szigoruan 130-as tempoval.
Sajnos megint valami baja van a benzinpumpanak, gyujtas alkalmaval nem akarja tolni a naftat, mindezt ma produkalta hazafelé, a határnál, úgyhogy automentővel jöttünk haza.
Holnap indul a szerelés, vagy megint a relé, amit nyáron 220 euroert cseréltem, vagy pedig a benzinpumpa, ami szerintem még gyári. Még reménykedek a kontakthibaban, mert többször is beindult, csak egyből leállt.

Ezt leszámítva nagyon jó autónak tartom, szeretem, az automata váltót is szeretem, nem mondhatom hogy sokat enne, hiszen télen is beéri 10 literrel, igaz nem is hajtom. Egyébként az országutat imádja a legjobban, akkor alig eszik, 8 literrel is elmegy szerintem, bár azt sosem tudtam lemérni, mivel Bécsből mindig autopályázok, így a megtett 16000 km-ből 15000 km autopályás volt.

A fejleményekeről majd később. Remélem holnap sikerül kideríteni a hibát. Addig is ÖAMTC/Autóklub legyen veletek!

--------------------------------------------------------

Hát megtörtént a szerelés. Amint sejtettem, a relének volt érintkezési hibája, többszöri ki-be dugdosás után újra szépen jár. Sajnos mai napon megint csak megadta magát, mikor leállítottam, nem akart újra indulni. Persze parkolóhelyre várva, tilosban parkolva. Így a havazás közepén este nem volt nagy buli keresgetni a relé helyét. Szerencsére rájöttem, milyen pózt szeret a drága, így mostmar a relé területén jó vagyok. Holnap lesz a főpróba, Eljutunk-e Miskolcra minden baj nélkül???
Azért egy vastag takarót bedobok hátra, biztos, ami biztos.
Ha már Miskolcon vagyunk, egy Villamossági szerelőt ráuszítok, mert még ez a relé is tönkremegy a végén, mint a régi.

___________________________________

Sikerült Miskolcig eljutni, s a nagy ködben minden fényszórót bekapcsolva sikerült a generátor hibájára rájönni. Persze a diódahíd csere után már rendesen funkcionált. De ezek után már inkább átnézettem, s kiderült, hogy nem belevaló a gyertya. Jelenleg autopályán, szigoruan 120 alatt használva 8,5öt eszik. Mivel 130 as utazóval 9,5-9,7 ig eszik, mostantól inkább a szelso savban közlekedek, nekem megéri azert a 3-4 literért, legfeljebb 20 percel később érek Bécsbe.

Hibalista

- injektor fej (bontó 25.000ft, sorszámnak stimmelnie kell, 5-ik lett jó, s száma nem stimmel, kérdés meddig lesz így jó)
-
- izzók
- biztosíték
-
- benzinpumpa relé (csak megfelelő sorszámú jó bele, ami 50 euró az ebay-en, s csak egyet találtam, Németországban, így új relét rendeltem a Mercedestől, másnapra hoztak, 220 euró!!!!) szívroham kerülgetett, de nem volt időm.
-
- ------------------------------------
-
- benzinpumpa relé érintkezési hiba, valoszinu a régi relét is ez vágta gallyra
-
- ------------------------------------
-
- A télen sajnos többször is az út szélén hagyott. Mindez a generátor, szénkefe miatt. ezek cseréje után az autó újra megbízható, bár a bizalmamat újra el kell nyerje. Autopalyan éjszakazni nem a legjobb télen.

Ide hordtam szervizbe

Győr melletti kis faluba hordom, ahol megtaláltam ezt a kis dögöt.
9est adok neki, mert nagyon ügyes, de kevés ideje van, s nem tud mindig mindent megcsinálni ez miatt.
Kecskeméten van egy nagyon jo szerelő, aki nyaron rendberakta, tömítéseket lecserélte.
Miskolcon egy nagyon ügyes szerelő javítgatja, mostmár csak hozzá hordom, itt Bécsben az autó árát egy szervízre rákölthetném.

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Jómagam. Adok magamnak egy 2-est, mert bár megjavítani nem tudtam a relét magam, de a hibára rájöttem. Persze ha az embernek semmi szerszáma nincs, akkor nem is lehet.

--------------------------
Mivel újabb szerelésen estem át, a drága relé miatt, ezert javítok 3-asra.

Értékelése: 2

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1988
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 161000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 16000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? escort Következő autója? mercedes 320ce
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (166 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)