Frankó álcaautó családosoknak
Szöveges ítélet
Az úgy volt, hogy kellett egy kombi. Elkezdtünk dízeleket nézni, de hamar letettünk róla, mert a benzinesek sokkal kevésbé leharcolt motorikus és bels? állapotban vannak, az általában alacsonyabb futásteljesítmény mián.
Hááát nem kisdarab, közel 5m a hossza. Ledöntött hátsó és els? (anyós széke!) üléstámlával 3m hosszú cuccokat is be lehet tuszkolni a csomagtérbe.
Praktikus. Utazásnál befér a család gyerekestül, nagymamástul és kutyástul, még a fürdet?kádat is elvihetjük, ha akarjuk. Csomagok álcázásához csomagtérroló, kutya és el?rezúduló poggyászok ellen háló szintén van, a rolóval szerkezetbe integrálva.
Kényelmes. Aki szereti a régebbi stílusú, nem túl keményre tömött, kicsit sezlonyos üléseket, annak bejön. (Én ilyen vagyok) Alapfelszereltség ehhez a motorhoz az ABS, dupla lufi, ASR, 2 oldalas légkondi, villanyablakok, villanyos tükrörállítás, bukó/nyíló napfénytet? és a pneumatikusan állítható gerinctámasz + oldalsó üléspárnák. Ja, automata váltó, de ez szintén alap, a 320-asból nagyon keveset csináltak kézi váltóval.
Gyors, er?s. Nagyon eltalált a motor, ez az els? igazán jó 24 szeleppel szerelt 6 hengeres benzinese a gyárnak. A lovak 220-an vannak, a nyútonméterek hossza pedig 318. A váltó 5 sebességes és már részben elektromos vezérlés?, de alapjaiban a korábbi 124/126 sorozat vákuumos technológiájára épül.. Kicsit lusta, de kell? mennyiség? rutinnal és gázfröccsel akkor vált, amikor akarjuk. Padlógázra durván indul meg az autó, érdemes óvatosan kezelni a gázpedált. Autópályán van igazán elemében, ilyenkor tudja kifutni magát. Az imádnivaló, amikor mondjuk az ember 150-nél rúg egy padlót, a gép visszavált 3-ba, oszt húzatja a 4-est kicsivel 200 felettig. Onnan gáz felenged, és a váltó elshifteli az 5-öt ;-)
A családban mindenki nagyon szereti (vezetni is), teljesen bevált. Könny? vezetni, man?verezni, kényelmes, van benne er?tartalék váratlan szitukhoz, elég nagy és praktikus is. Mindenkinek ajánlom, aki nem akar kompromisszumot kötni a méretes családi autó és a teljesítmény között :-)
Hibalista
- futóm? bizbaszok (szilent, gömbfej, leng?karok, lengéscsillapító)
- vízpumpa (nem romlott el, a kora miatt cseréltük)
- HF tömítés csere (típusbetegség)
Ide hordtam szervizbe
Sufni Tuning Kft.
Budapest, III. ker.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 174000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 26000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | 260SE | Következő autója? | valami MB kupé |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
