A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E W124/250TD 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Ez csak megy,vaze

Szöveges ítélet

Most azt kéne írnom,hogy nem vagyok elfogult meg merci buzi.Ez nem igaz,elfogult vagyok és merci buzi!...mint mindenki aki egyszer mercit vesz.Nagyon sok jó autó van,több extrával,jobban megy stb.Mégis aki mercit használt és valamiért utána mást vesz, azt mondja magában,hogy nagyon fasza,....de nem merci.Akkor egy-két szó a mahináról.A második mercim,az előző 300D volt.Szerintem a 6 hengeres szebben jár,arról szinte nem lehet megmondani,hogy diesel.Sajnos kopnak kifele a megkimélt példányok bár ezt a tipust szerencsére a hülyegyerekek elkerülik.Vagy igáslónak használja valaki,vagy tutujgatja.Sajnos az az előnye az ami a hátránya.Vagyis nem romlik el,nem kér semmit.Mivel ez sem csoda autó ezért vagy az új tulaj szopja szét az agyát vagy egyszerre kell sokat rákölteni annak aki elhanyagolja.Na ilyenkor jön,hogy mekkora fos ez a merci.A lényeg ha eleve nem egy lelakott,szétküldött 8 autóból összerakott szemetet vesz az ember,sok öröme lesz benne.Nagyon kényelmes,érezni,hogy igen masszív autóban ülünk.Nem kell bevizelni a japán kocsiktól,ez is tudja azt a megbizhatóságot.
Az van ide írva,hogy "okvetlenül említsen pár jó és rossz tulajdonságot".Nem az agyam játszom de rosszat nem tudok.Talán,hogy nem egy McLaren.Az autómatát imádom,viszont sokat elvesz a teljesítményből. az autó fenntartása kibírható,elég vén az enyém is de megtehetem,hogy márkaszervibe hordjam.A biztosítás 8 rudi negyedévente B10-ben a teljesítmény adó horribilis 11500/év.Fogyasztás szanditól függően 7.8 é 11 között.Nálam 8.5 volt télen.Az alkatrész árak:talpas gömbfej 4800,a motortartó bak 7-13000ft között,fékbetét 4000,tárcsa 6000 izzító gyertya 3000 porlasztócsúcs 2500 és 8000 eft között.Nagyjából ennyi.A mobile.de-n találni 800 ezer 1millió km-t futottakat,ugye őket nem vádolhatjuk meg azzal,hogy visszatekerték!!!Mint a címében írtam ez csak megy és megy és megy...

Hibalista

- hardy tárcsa,izzító gyertya,vizhőfok jelző(ez most is viccelődik)

Ide hordtam szervizbe

Gál művek Szfvár.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 300D Következő autója? marad,ha nagy leszek w140
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (166 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)