Csúnyán belenyúltam, de a legmegbízhatóbb a mai napig!
Szöveges ítélet
Azzal kezdeném egy lelketlen gépgyilkostól vettem az autót, de sajnos ez csak utólag derült ki! Bal eleje törött volt az AUTÓnak, és taxi volt németben is és itthon is! Eredetileg 2.0 diesel volt de hozzám már 2,5-ként került hivatalosan. Sok hibával vettem ami szinte mind a nemtörődömségből és az elmaradt szervizekből adódott! Ennek a típusnak sajnos az a "típushibája" hogy mindent kibír és nincs szervíz igénye! Ezzel aztán sokan visszaélnek, addig hajtják amíg szét nem esik! Kb fél éve volt nálam mikor kicsit rendetlenül kezdett el járni a motorja! Irány a szerelő cseréljenek porlasztókat. Mondták nagyobb baj van, valószínű hengerfejes! Szétszedték, baj van. Víz becsepegett a hengerbe végig rohasztotta a hengert. Akkor egy kisebb motorgenerál! (450000Ft). Addigra kiderült felejtsem el az autoban levő km-ert (amit magam sem hittem)550000 km mert ebben legalább 2000000 km van. Közben kilukadt a hűtő! (40000)Ft .Jött a vizsga, rendbe rakattam az első futóművet 1-2 szilentet kellett volna cserélni, de nem akartam minden évben ezzel foglalkozni felújítattam az egészet.(100000 Ft) Majd jött a hátsó futómű. Gázadásra balra akart menni az autó gázelvételnél jobbra! Hang semmi! Futóműves, rommá kopva a hátsó szilentek! Csere az összes! (100000 Ft) Közben generátor szénkefe, kipufogó dobok, dehát ez egy 29 éves autó! Az összeg soknak tünhet de: ezt 6 évre elosztva nem vészes főleg ha pl. egy lizinges suzuki árát nézed! A 6 év alatt bejártam vele komplett európát és soha sehol nem hagyott ott, mindig a legnagyobb nyugalommal ülök bele mert olyan nincs hogy ez ne menjen! Most már lassan gondolkodok egy adagoló felújításon hátha dinamikusabb lesz, és úgy érzem a motortartó bakok is kezdenek ernyedni! Nyugodtan merem ajánlani még most is bárkinek megvételre, csak nagyon meg kell nézni kitől veszed, mert valóban, egy lelakott példányra rengeteget lehet költeni! Az alkatrész árak viszont sokszor már nevetségesen alacsonyak!
Hibalista
- hengerfej teljes felújítás, hajtókar és fekvőcsapágyak, porlasztók, generátor, - hűtő csere, dugattyúgyűrűk, komplett első futómű felújítás, komplett hátsó futómű felújítás,kuplung szett, kardán hardy tárcsák, kardán felfüggesztő csapágy, differenciálmű, kipufogó középső és hátsó dob, és természetesen a kopó alkatrészek
Ide hordtam szervizbe
saját magam. az legalább biztosan meg van csinálva
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
maszek szerelő nem lenne rossz de hiányzik a típusismeret.
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 1800000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | kadett | Következő autója? | e vagy c osztály |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
