A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E E280 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csillagbillog önként

Szöveges ítélet

A legfontosabbal kezdem.
Ezt a 124-es csodát azok vegyék meg akik tudják mit akarnak és kb. sejtik mit kaphatnak.

Manapság 124-es diesel normális állapotban sajnos nem létező fogalom. Ezt tudva csak benzineseket néztem fél évig mire rátaláltam erre a gyöngyszemre 138 ezer valós kilóméterrel és 6 hengerrel a 24 szelep. Ez gyakorlatilag egy bejáratás utáni gépet jelentett. Lerohantam Szegedre és nagy örömömre az autó beltere is igazolta a kilómétereket, valóban csak ennyi km-rel bírt...Hurrá!

Német bácsika a spanyoli riviérára járdogált vele nyaranta, amúgy garázs, hogy ne kopjon, hihetetlen ugye? Azonnal megvettem 1.1 milláért :)
Próbaútként elmentünk vele, általa Toscánába, 3 ezer kilóméteres túra volt, ebben nem fájt mindenem, mint az új Jettában. Autópályán egyébként 160-ig 9 liter eszik, ha bírnám a 120-at 8 alatt enne, de nem lehet vele ennyivel autózni, mintha állnánk olyan.
Kipróbáltuk 1 órán át a 180-at, akkor 12-őt evett. A végsebességét nem volt még merszem kipróbálni, 210-nél még gyorsult rendesen de akkor még nem új nyári gumi volt rajta, na most meg tél van.

Ez nekem a 3. mercédeszem, egy 124 és egy C osztály után jött az első benzines autómata merci...
Szóval aki spórolni szeretne az üzemanyagon a javításon, ne ezt a típust vásárolja. Egyébként nem kell többet költeni rá mint egy pár éves mai autóra, de a rendszeres odafigyelést, gondozást kéri a gép. Mert ez az erőmű meghálálja a minimális odafigyelést.

Ez az autó még nem az eldobós korszakban épült, az utolsó utolsó pillanatában a még apád is járhat vele világ leges legvégén...ha hasonló típussal rendelkezik v.ki, nyogodtan írjon, adok szívesen infókat. info@vkreativ.hu
A 195 paripa bűvöletében, ahoj uraim!

Most folytatom, bővítem a leírtakat, eltelt még 5 ezer km...
Igen, az autó most motorikusan, + váltó és futómű tip-top. Beltér is gyönyörű. (Pár képet felteszek rövidesen.) 2 millió forintnál tartok. Már csak a szépítgetés maradt és egy vonóhorog, de ezt akkor ha vizsgázik, júniusban. Mit is kapnék ezért a pénzért??

Az autó fogyasztásáról. Mert ez érdekel mindenkit, engem is.
Jelenleg városban a hidegebb időkben 12.8L-13L, jelenlegi plusszokban 12L +- fél liter. Ami kellett a csökkenéshez és megérte : fuelstop á/25.000 Ft,sport légszűrő benne volt, 6 db titán gyertya 13.200 Ft, rendszeres olaj és szűrőcsere.
Gumik, nem csábultam el "csak" 205/55/16, fontos, mert ezzel már nem pörög ki állandóan, de azért nem is nő a fogyasztás a túlzott tapadás miatt. Viszont kegyetlen jól néz ki.
Tervek : Átállás 85-ös bioetanolra.

2008.09.13-án. Hát a bioetanolról, jó kis murin vagyok túl, a végével kezdem, nem éri meg, kb. 30% fogyasztás növekedést jelent és ezzel már 1-2 Ft-ra csökkenő különbségért nem érdemes foglalkozni az etanollal...De mire ez kiderült! A 4. műhely után mondtam azt, hogy most megyek és minden átalakítás nélkül tankolok. Hiába a sok mérés a mérnöki konzultációk csak nem ment a Hunflex! Irány Érd és bele az etanol. 50%-ról vittem fel 100%-ig az etanol tartalmat gond nélkül! A hidegindítás nem elsőre csak másodikra sikerül, de na és 20 forintos kilóméterért elviselem. Az utóbbi nem jött be, sajnos...Marad a jó öreg 95-ös. Ja és most tényleg pár kép az autómról.

2008.10.23.
Az ünnep és egy elintézendő magánügy alkalmas volt egy rövid 120 km-es fogyasztási teszt elvégzésére az M1-es autópályán. Az örök igazság a fordulatszám, sebesség légellenálás összefüggésében ismét igaznak bizonyult...
Bp.-Tatabánya 2500-as fordulat 100-110 Km/h, erős viharszerű oldalszélben. Ne felejtsük, MB 6 hengeres 2.8-as 1.5 tonnás limuzinban 95 kilómmal terhelve gurulok célom felé. Folyamatos haladás fékezések, irányváltoztatások, megállások nélkül, szóval "gördülök" a saját lendületünk tehetetlenségével és némi üzemanyag elégetésének egyenes irányú mozgássá alakításával. Hihetetlen jó eredmény született 6,6 L /100 km a 95-ös Agip féléből. Igen örvendetes de kimondom: őrjítően lassú még egy luxusautó csendes belső terében Bach szonátákat hallgatva is!
Teli tank -némi számolgatás- majd irány haza de az elviselhetőbb 130 Km/h, 3300-3500-as fordulat folyamatos tartásával. Érkezés Budapestre Shell féle 95-ösből ismét csurig. Az általam sejtet eredmény beigazolódott 10,1 L/100km. Azért ez nagy különbség, akkor irány 100-zal Nürnberg, Pécs, Győr és zsebemben marad több ezer forint gondoltam! Őszinte leszek, van egy sejtésem, nem így lesz.. : )

Hibalista

- Elektromos gáz 200.000 Ft
- Kábelköteg 120.000 Ft
- Vízpumpa és más dolgok akit érdekel írjon.
-

Ide hordtam szervizbe

saját solymári remek szerelő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 138000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? 2007 Jetta 1.6 Következő autója? elegem van a mai autókból, biciklit
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (166 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)