A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E A VILÁGBAJNOK HOSSZÚTÁVFUTÓ 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A Világ legjobb autója!

Szöveges ítélet

Igazi örökregyártott autó!8 szelepes 2.3 lieres benzines nyomatékmező.A fogysztása a szelepek és a hengerűrtartalom függvényében normáslis volt.8 tól 12 literig.
Kényelem állati!Nem rohadós autó.Kasztnist csak a gyárban látott.736.000km volt benne mikor eladtam.Olajfogysztásról nem kell beszélni mert egy benzines motornál ennyi km után 7-8 deci nem sok.Egyébként a dieselek ekkor még semmit nem esznek.Kényelemes jól lehet vele parkolni mert a szervója a legjobb a világon.
A dinamikája nekem megfelelő volt.Megindult renedes a 200nm nyomatékkal és a 136 lóerővel.Na meg persze az 1400kg német ipari acéllal.
Soha meg nem tréfált.Zokszó nélkül tűrte az autópályán való hajszólást a 200-as tempót.Hülye voltam .De a gyár a mercedeseket hülyékre méretezi.Böszme combos motor,ami 2 szer olyan erős szerkezetileg mint ami szükséges lenne, nem tudod úgy széthalytani mint egy audit vagy egy BMW-t.És ne szájaljon nekem egy Japán nagyautós sem mert azok 400 ezer után már mennek az öntödébe.Ja és azok 200 ezer után eszik az oljat rendesen.De maradjunk a német autóknál. Pedig a BMW-t és az AUDI-t is mádom.Minden dög német gépet.De ez valahogy más.Nem kell hülyéredícsérni pedig ezt kellene.
És feltenném a kérdést!!!Ki hallott olyat h merciben dugórepedés, hajtókar kiköszönt a blokkon, csapágyas főtngely törött vezérmű,vagy hogy folyik az olaj a szimeringeknél..Jó mert én sem .Meg a szerelők 100% sem.És a mercedes rendelkezik , már lehet h lemásolták a japók,de a világon először ők alkalmaztak olyan főtengelyszimeringet ami utánfeszíti magát.Ezt már a BME-en is tanítják a gépészeknek. Hiába volt Bmw párti az összes cimborám elismerték h a Merci többet bír.
Hiába.Károly herceg egy ilyen 230 as coupéval közlekedett annak idelyén.

Hibalista

- Csak aminek el kell.Gumi ,fék.
- Nefeledjük ez egy merci.Így kuplungozni 600.000-nél kellett.
- Vízpumpa 200.000-ként.Még Ilyet!
- Sok-sok elektronika van benne de szerencsére csak a tetőajtó kapcsoló adta meg magát.6000-ft
-

Ide hordtam szervizbe

Magamhoz:)
A hobbim a munkám!!!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 370
Megbízhatóság (10) Vezetett km 366
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Audi 200 Következő autója? W-124 300-24CE
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (166 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)