A stuttgarti pikk ász
Szöveges ítélet
családomban a Mercedes-Benz iránti rajongás többgenerációs tulajdonság. Régi álmom volt egy igazi bitang csillagos. A választás pusztán ízlés kérdése- személy szerint a szögletes formákat szeretem, nem tetszenek az utána következő kereklámpás változatok. 4200 ccm, 280 LE, V8, közelítőleg 2 t- ezek azt eredményezik, hogy újabb évjáratú Mercedeseket és BMWket kell ellenfélként kezelnem. Egyébiránt nem stílusom a frenkelés- erre az autóra ha ránéznek, sejthetik, hogy mire képes. A csikorgó ELSŐ kerekek (hahaha!!!), a morcos hangúvá barkácsolt 4 hengeres motorok (hehehe!!!) és a pirosra fújt fékek+ streetracinges szélvédők (hihihi!!!) maradjanak meg a swiftes és corsás kissrácoknak (akik nagyvasverőnek mondják az 1300as swiftjüket/1.2-es opeljukat :-DDDD) Stuttgart dámáján nem látszik az elmúlt 12 év; törés nélküli, hibátlan gép, 2 év alatt a klímát kellett feltöltetni+ esedékes szervizeken kötelező alkatrészek, olajcsere, ilyesmi) Összeszerelési minőségén még érezni a régi "életfogytig használható" filozófiát. semmi nem nyikorog, zörög. a kocsi teljesen gyári állapotú. Biztonsági felszerelései a mai napig megállják a helyüket. Egyetlen hátránya az automata váltó volt számomra, amíg meg nem szoktam. Az erőtartalékokat azt hiszem jellemzi, hogy padlógáz kivételével nem használja az 1 es fokozatot, 2-ből indul mindíg. Sok szebb, újabb, gazdaságosabb, modernebb autó van ennél; JOBB nincsen, a legjobb elérhető áron kínált autó.
Hibalista
- klíma töltés
Ide hordtam szervizbe
árendás-solymár
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 18 l |
Előző autója? | bora 1.6 (TRÉ!!!) | Következő autója? | amíg össze nem törik nem kell más (szétesni nem fog) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
