A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E 200D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A mérnöki tökéletesség egyik példája négykeréken

Szöveges ítélet

Ez a negyedik csillagorrúm. Nagyon szeretem ?ket, igazi mérnöki csodának tartom ?ket. A kés?bbiekben felsoroltakhoz hozzá tartozik, hogy közúti kölekedésmérnök és gépjárm?oktató vagyok, autós társaim pedig diplomás gépészek.
Nos a gép 2000-ben került hozzám. Senki sem tudja pontosan, hogy hány kilóméterrel, azt csak sejteni lehet abból, amit sikerült róla (nem kis utánajárással) kiderítenem. Az els? öt évében Németországban üzemelt taxiként, egyszerre három tulajdonosa volt, akik 8 órás m?szakokba váltották egymást, így onnan 1995 végén kb 550000 km-rel az órájában került Magyarországra. Itt egy soproni hid?sebb hölgy hasnálta saját bevallása szerint kb. 180000 km-t. Innen Szegedre került, ahol kapott még három pedált jobbra. Igy oktatójárm?ként 360000km-t futott. Én innen vásároltam, azóta 120000km-t gurultam a géppel. Kissebb fejszámolásokat követ?en jöhet a ledöbbenés: Igen, ebben a paripában már kb 1,200,000km van. A blokk még bontatlan. A kaszni szemet gyönyörködtet?en szép, a bels? magáért beszél. Természetesen néhány helyen (lámpaakapcsoló, küls? ajtó kilincsek stb) a kopottságból lehet következtetni a hihetetlen mérték? használatra. Egyébként a taxi szín igen is jól áll neki! Fantasztikus gép, hiszen a 75 lóer? bizony a maga idejében is nevetséges volt, de a motor járáskultúrája, füstmentes üzeme, jó értelembe vett igénytelensége, halksága sokmindenért kárpótol. Egyébként is. ki akar rohanni egy szép állapotú, öreg, dízel mercivel? A fogyasztását apróbb trükkökkel (adalékolt gázolaj, grafitos olaj, stb.) 5 literen lehet tartani, akár terhelt használat mellett is!!!
Nem hiszem, hogy létezne még egy ilyen takarékos, megbízható, gyönyör?, kényelmes nagyvas, ami ráadásul ennyire olcsó is!!!!!!!

Egyszr?en imádom!!!!!!!!!!!!!!!

Hibalista

- A mmagyarországi 124-esek örök problémái: kormányösszeköt?k cseréje mindkét oldalon kb. 50000 km -enként, a ékszíjfeszít? görg? kb. 30000 km-t bír, kuplungszerkezet felújítása (kb 20000 Ft) 100000 km -enként. A tet?ablak spirálját cseréltem le, amikor 15 éves lett a paripa, a többi csak apró javítás, 15000 km a szervízintervallum.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 1080000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? 123/240D Következő autója? E 200 Kopressor (földgáz üzemmel)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (166 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)