A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E W124 300 TD T-modell 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

A Birodalmi Hintó

Szöveges ítélet

Ki tudja hányadik tulaja vagyok, de piszok jó ez az autó. Itt-ott ki lett javítva a fényezés, de semmi komolyabb rohadás vagy ilyesmi. Imádok vele lassan menni, minden buszt kiengedni magam elé és minden gyalogost átengedni a zebrán. Fura érzés, de hihetetlenül megnyugtató autó. Ha odalépek neki, akár kettőt is visszavált (automata) és a fordulatot rendszerint a nyomatékcsúcsra ejti vissza. Olyat tolt rajtam az első padlógáznál, hogy levettem a gázról a lábam meglepődöttségemben. Nyomatékcsúcs: 273 Nm 2400RPM-nél. A csomagtere katalógus szerint 890 liter. Lehajtott hátsó ülések nélkül. Egyszerűen imádom azokat a frappáns megoldásokat, amit ebbe az autóba belezsúfoltak a stuttgartiak.
A felszereltségről: kétzónás klíma, ülésfűtés (bőrös a drága), elektromosan állítható ülések, tempomat, ABS, elektromos ablakok, elektromos tükör, motoros csomagtérajtó, szervokormány, poroltó (bár cserére szorul), vezetőoldali légzsák, elöl-hátul külön ablakmosó tartály, központi zár, elektromos antenna, stb. Egy mai autó sem nyújt olyan kényelmet, mint ezek a Mercik, ezt bizton állíthatom.

update1:

Semmi változás, egyre jobban hozzám nő az autó. Mindennapi használatban van, persze pöccröff...

update 3:

A hengerfej felújítás után olyan szép öreg turbódízel Merci hangja lett az autónak, hogy sírva fakadok ha beindítom...
Félreértés ne essék, a mai modern turbódízelekhez szokott fülnek ez elég kattogós, de fordulaton eltűnnek ezek a hangok.

Hibalista

- halovány műszerfalvilágítás -> csere
- izzítórelé -> csere (bontott, 9000 HUF)
- izzócserék
- olajcsere (8 liter 10W-40 kell bele 10ezrenként), olajszűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő - ezzel rendszeresen számolni kell
- Jótanács: csak neves, jó minőségű olajat kapjon. Én Mobilt használok. Olajfogyasztás ~1-2l / 10000km
-
- update1:
-
- olajnyomásgomba 8000 HUF
- gumik - ezzel is rendszeresen számolni kell
- fékolajcsere (1l DOT4, ~2000 HUF)
- üzemanyagszint-jeladó szétszedése és kitisztítása
- biztosítékok cseréje (~300 HUF)
- minden, amit a rendőr elkérhet közúti ellenőrzéskor (~5000 HUF)
-
- update2:
-
- Én hüle. A váltó világitását akartam megjavitani (nevezetesen egy izzót kellett volna kicserélni), valami vezetékeket rövidre zártam, erre kiment az egész középkonzolon a világitás. Ezt is önállóan akartam orvosolni, szétszedés-összerakás -> összekevertem a vákuumos világitásszabályozó csöveit.
- Márkaszerviz rendberakta a vákuumcsöveket, egy kalap alatt a hátsó ülések mechanikáját (lehajthatóság) is megjavíttattam. 13000 Ft
- Nemsoká viszem villamosságishoz is. Én hozzá nem nyúlok.
- Mint kiderült, (hozzáértő szerelő szerint) nem a turbó eszegeti az olajat, hanem a szelepszár szimmeringek engedik át. Hja kérem, 20 lesz az autó...
- váltó vákuumrendszere beállítva ->8000Ft
- új izzitókábel kellene lassan (gyári 27000 Ft) -> ezt egyelőre jegeltem
- akksicsere plusz karosszéria szintén jegelve egyelőre
-
- update 3
-
-
- munkafolyadékok cseréje 50000 HUF
- - hűtővíz
- - automataváltó folyadék plusz szűrő plusz tömítés (7 liter)
- - szervó (ez mozgatja a hátsó szintszabályozót is)
- - hidraulika (a differenciálmű működéséért felelős)
- - differenciálmű
- - teljes fékolaj csere
- - az árban még benne foglaltatott 2 alsó gömbfej csere az első futóműben (kezesebb lett az autó)
-
- hengerfejfelújítás
- 105.000, ebből anyagár 80.000
- - hengerfej síkolás
- - szívó és kipufogó oldali tömítések, hengerfej tömítés
- - szelepszár szimeringek
- - vezérműlánc
- - porlasztócsúcsok tisztítása (!!no csere!!)
-
- Ezektől érezhető teljesítményjavulás következett be, továbbá az olajfogyasztás mérséklődését várom.
-
- Vezetőoldali elektromos ülésállítás panelját - annak elenére hogy megfogadtam hogy nem nyúlok az autó elektromos rendszeréhez - saját kezűleg javítottam meg. Amikor szétszedtem, darabjaira esett, de sikerült összelegózni. Mindenféle hajlított rézérintkezők, kis rugók, kis fémgolyók illetve a műanyag kapcsolók...döbbenetes volt, viszont az összerakás óriási sikerélményt adott.

Ide hordtam szervizbe

én magam (4pont)
ismerős szerelők, barátok (8pont)- mostanság én inkább már nem nyúlok hozzá, ennek okait lásd fent
Zeg.-i szerelő, maradjon az én titkom (10 pont)

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Somlai Motors Zalaegerszeg
Márkaszerviz. Kicsit drága (óradij 8XXX plusz áfa), de biztosan megjavitják.
Kedves, megbízható csapat. Mindig telefonálnak a szervizek után hogy elégedett vagyok-e. Kivéve amikor még az e-mailjeimre sem válaszolnak.

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1989
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 262000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? W akármennyi - bár ezt megtartanám mellé
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (166 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)