2ajtós acélbunker.
Szöveges ítélet
Elfogult mercis vagyok 8 éves korom óta.Ez , egy álom beteljesülése.
Kevesen tudják de ez a 3000 24 szelepes VÁLTÓZÓ SZELEPVEZÉRLÉSŰ!!! 89 ben került a kínálatba.
Kevesebbet eszik mint egy 280 as.kb 1.5- 2 literrel.
A mercikben az ülés széle 500 ezer km nél szakad ki oldalt féltenyérnagyságúra.Sajnos ezen sincs másképp.De nem bántom mert egyébként minden tökéletes sima nincs gyürek rpedés.Ez egy Sexepil:)A motor és a kasztni egy világszenzációs mestermű.Motorhiba esélye kizárva,minden túlméretezve,a kesztni nem rohad még 18 év elteltével sem.Én befújattam az egész alját üregeket stb össz 3 liter trafóolajjal:) 1 hétig csöpögött.De ezt meg kell csinálni 2-3 évente és akkor garanciád van az örökévalóságra .Ezek a motorok 1 millió km főlé lazán felmennek.Hiába benznies.az utómata nem forgatja hülyére h menjen mint az állat.Olajat nem öntöttem még hozzá.Nagybátyám aki mérnök ember azt mondta nekem /többek között egy makulátlan 126 420 coupéja van neki a ami napig/ " Gyerek én láttam már sok csodát volt sokféle autóm de a MERCEDES egy egész más dolog." És az hogy nekem egy 2 ajtós Mercim lehet mindenen túltesz
Hibalista
- Nos egy mercedes esetében kivéve ha nem becsületes első tulajos nem tudni mennyi Km van benne.Hiába ez magyarország.:(Ilyen a mentalitás. 500.ezer km biztos lehet benne mert a futóművet én újítottam fel először.A kipufogót is én cseréltem le eredeti gyáriról természetesen utángyártottra.Gyári fél milla.
- Ezenkívül semmi.Ja de fékpofa de az nem tétel.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 66 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | MB 123 200E | Következő autója? | ha megtehetem mellé egy új E coupé |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
