230E az árát akkor is megérte, ha rá is ment a gatyám
Szöveges ítélet
98-ban vettem egy eléggé leharcolt 1987-es autót. Nem volt sérült ugyan, de kerék ívek oda voltak kisebb (tényleg apró) horzsolásoktól. Belső tér csúnya kék+Valamijen ronda sárga belső=Phuuu. Egyébként rendben lenne. Sok extra volt már gyárilag is benne. Pl. ABS; Légzsák; ortopéd ülés; Shibedah; De legyen elegáns E classe belső (fabetét; jobb ülések;Szebb szőnyegek; könyöklő (nagyon fontos) Géptető és a csomagtér is legyem E-Class. Az alap extrákkal került az autó 1.1MFt-ba. Mechanikusan nem nagyon kellet a szokásos dolgokon kívül semmihez nyúlni. De a sárvédő ívek rohadtak. Az egész autót szétszedtük, és minden lakatolni valót megcsináltunk. Igencsak jó minőségben, Teljes belső védelmet, és üreg védelmet is kapott. Bele került egy törött 95-es SportLine teljes belseje. Szerencsére az alap is jó extrás volt, így itt sem kellett feltalálni a semmit! Minden kínosan a Mercedes eredeti alkatrészekkel, és lehetőleg technológiájának figyelembe vételével készült. 1-2 uj extra került bele. Pl. Ülésfütés (gyári) Hátsó motoros naproló; (gyári); Tempomat; Gyári Mercedes infra zár; Telioldal, az első, és a hátsó motor és csomag tetővel.És Klima!! Mikor 6 hónapi munka után kész lett összeszámoltam hogy végül is mennyiben van. 2.3M Ft ig számoltam, de rájöttem, hülyeség, mert úgysem adom el (Szerintem 2.6M Ft talán elég volt hozzá) 1 évig használtam. Minden jó volt rajta. De jött a tél és sajnos beleszerettem egy 420-asba. eladtam 1.75MFt-ért.
Hogy megérte e? Meg. Sokat tanultam belőle. Ekkor látja meg az ember, hogy mi a Mercedes, és mi a merci vagy merdzsó közötti különbség. Bizony mondhatom nagyon nagy. És nem bánom egy percét sem. Aki megvette a mai napig használja, és sosem romlott el neki semmi. csak a kopó alkatrészekre kell figyelnie, meg hogy legyen benne benzin.
Hogy ne csak erről írjak:
Kényelmes (elöl) átlagos hátul. Az automata illik hozzá. Bp. 13L. Vidék 10L országút 80-90-el 9.5L Pálya 120 -ig jó felette egyre szomjasabb. Pl 150-el már kell neki a 13.5-14L. 180-nél meg 17+L
Hibalista
- Gyújtás elosztó (de hazavitt így is); Generátor; önindító; (gondolom a később bele került extrák-hoz kevés volt az aksi, és a kis generátor. Ezért többször lemerült, és nem indult. Ez végezte ki az önindító-t. Pár apró pillempáty, de semmi komoly
-
Ide hordtam szervizbe
XVIII. kerület Béketér (Balázs)
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
Egy Vecsési bontós haver.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 365000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 280000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 524TD | Következő autója? | Mercedes E420 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
