A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-500 E (1984-1995)

200-500 E 230E 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

230E az árát akkor is megérte, ha rá is ment a gatyám

Szöveges ítélet

98-ban vettem egy eléggé leharcolt 1987-es autót. Nem volt sérült ugyan, de kerék ívek oda voltak kisebb (tényleg apró) horzsolásoktól. Belső tér csúnya kék+Valamijen ronda sárga belső=Phuuu. Egyébként rendben lenne. Sok extra volt már gyárilag is benne. Pl. ABS; Légzsák; ortopéd ülés; Shibedah; De legyen elegáns E classe belső (fabetét; jobb ülések;Szebb szőnyegek; könyöklő (nagyon fontos) Géptető és a csomagtér is legyem E-Class. Az alap extrákkal került az autó 1.1MFt-ba. Mechanikusan nem nagyon kellet a szokásos dolgokon kívül semmihez nyúlni. De a sárvédő ívek rohadtak. Az egész autót szétszedtük, és minden lakatolni valót megcsináltunk. Igencsak jó minőségben, Teljes belső védelmet, és üreg védelmet is kapott. Bele került egy törött 95-es SportLine teljes belseje. Szerencsére az alap is jó extrás volt, így itt sem kellett feltalálni a semmit! Minden kínosan a Mercedes eredeti alkatrészekkel, és lehetőleg technológiájának figyelembe vételével készült. 1-2 uj extra került bele. Pl. Ülésfütés (gyári) Hátsó motoros naproló; (gyári); Tempomat; Gyári Mercedes infra zár; Telioldal, az első, és a hátsó motor és csomag tetővel.És Klima!! Mikor 6 hónapi munka után kész lett összeszámoltam hogy végül is mennyiben van. 2.3M Ft ig számoltam, de rájöttem, hülyeség, mert úgysem adom el (Szerintem 2.6M Ft talán elég volt hozzá) 1 évig használtam. Minden jó volt rajta. De jött a tél és sajnos beleszerettem egy 420-asba. eladtam 1.75MFt-ért.
Hogy megérte e? Meg. Sokat tanultam belőle. Ekkor látja meg az ember, hogy mi a Mercedes, és mi a merci vagy merdzsó közötti különbség. Bizony mondhatom nagyon nagy. És nem bánom egy percét sem. Aki megvette a mai napig használja, és sosem romlott el neki semmi. csak a kopó alkatrészekre kell figyelnie, meg hogy legyen benne benzin.

Hogy ne csak erről írjak:
Kényelmes (elöl) átlagos hátul. Az automata illik hozzá. Bp. 13L. Vidék 10L országút 80-90-el 9.5L Pálya 120 -ig jó felette egyre szomjasabb. Pl 150-el már kell neki a 13.5-14L. 180-nél meg 17+L

Hibalista

- Gyújtás elosztó (de hazavitt így is); Generátor; önindító; (gondolom a később bele került extrák-hoz kevés volt az aksi, és a kis generátor. Ezért többször lemerült, és nem indult. Ez végezte ki az önindító-t. Pár apró pillempáty, de semmi komoly
-

Ide hordtam szervizbe

XVIII. kerület Béketér (Balázs)

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Egy Vecsési bontós haver.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1988
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 365000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 280000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 524TD Következő autója? Mercedes E420
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-500 E 1984 (1994 - 1998)

További ítéletek (166 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)