124, a Mercedes gyár mesterműve
Szöveges ítélet
Életem eddigi legjobb autója. Ma is ezzel járnék, ha nem törtem volna rommá... (nem én voltam a hibás, sajnos kivédhetetlen baleset volt) Valójában meg lehetett javitani, viszonylag könnyen, de elég húzósan közlekedek, és inkább eladtam...
Ez a tipus hihetetlen, hogy mit kibir. 180-200at utaztam általában autópályán (kb215max) a futóművét még egy igen durva, felni töréses padkázásnál (kb100nál jött a padka kilinccsel előre :)) sem kellett állitani pedig először úgy éreztem, hogy kiszakadt a helyéből... (!)
Az autó egyetlen hibája, hogy városban kicsit lomha, de megfelelő vezetési stilussal még jól lehet vele közlekedni.
Ha valaki szeretne olcsón fenntartható autót, nagyon ajánlom a 124-est.
Bontottan minden olcsón kapható hozzá, de aki hosszabb távon gondolkodik, jobb, ha eredeti gyári alkatrészeket vesz bele.
Hibalista
- kb
- 700.000km injektor
- 600.000km szellőztető ventillátor, öninditó, generátor
- 500.000km 4lengéscsillapitó (az egyik kicsit engedte az olajat)
- 400.000km injektorcsúcsok
-
- 10.000km-enként olaj, olajszűrő, légszűrő
- 20.000km-enként gyertya
- 2-3 évente klima-gáz
- 2 évente fékolaj
- egyszer mintha vizpumpát is cseréltem volna, de ebben nem vagyok biztos
Ide hordtam szervizbe
sok helyre. nagyon könnyen javitható, egy kis műszaki érzékkel a hibák nagyrésze házilag is...
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
Gaál Merci alkatrész a Csömöri úton (Fogarasi folytatása)
gúnynéven: mercisek mekkája :) (de ezt ne áruljátok el nekik:))
OTT futóműszerviz (az Osztyapenko alatt)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 13 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 70000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 780000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | BMW318 is | Következő autója? | 210es E240T |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
