A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-300 (1976-1985)

200-300 240D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Parasztországból olajkályha gombokért..

Szöveges ítélet

Százezerért, friss vizsgával, csapágyas motorral, gányolva és elhanyagolva vettem üzembentartóival a verdát hozzánemértő parasztkezekből. Gumi kormánnyal és vátógombbal, vmint gyári alukon (!!!)
Volt fecském, állólámpám és 123-asom előtte, tudtam mit veszek... Az autó végletekig leharcolva, kikönyökölt 240-es (papírban szereplő, már cserélt) motorral, sík vidékről, 20%-os fékkel. De ami számomra fontos; szervókománnyal, gyári Webasto tetőabalakkal (SD, Schiebedach, Sibeda, Sibedás, Sibedákos), és első könyöklővel. Külseje egyszínű Kaledoniengrün, belseje cserébe´ Harlekin: s.kék, datolya és csokibarna színekben pompázott. Szerencsésen üléshuzat takarta a nagyját, de legalább 23-as alkatrészekből építkeztek az előttem járó ácsoló mesterek... Mostanra - másfél év után - minden csavarral és alkatrésszel már jó barátságban és köszönő viszonyban vagyok, ennek eredménye, h viszonylag halkan és finoman suhan az olajkályha (vége a kezdeti Isztambultaxi csörgésnek-zörgésnek): minden kárpit és rögzitőelem a helyén. Került bontásból használható motor, így cserével orvosoltam a kikönyökölt motort. a rozsdás vaskoloncra hajazó féknyergeket megpucoltam, megjárattam, megkarmantyúztam; s láss csodát mindjárt lett fék is, kicseréltem a kardáncsapágyat, váltótartó bakot, porlasztócsúcsokat, kipufogót, pár dolgot az első futóműben, és 1 kellemes, jól használható útitársat kaptam cserébe...
Az újautó-lobbi pedig megtarthatja az összes - milliókért vesztegetett, nagy marketinggel tukmált - műanyag tejfölösdobozát másnak!
25 ezer - boldogan és decens nyugalommal - megtett kilométer után készülünk a novemberi megmérettetésre; az első közös vizsgánkra. Végül: sok munka és bütykölés, kb 300-350 eFt a teljes költség, elfogadható 7-8 lieteres fogyasztás, nyugis tempó és fejedelmi kényelem. Ennyire még egyik autóm se érte meg...

Hibalista

- Motor már vételkor csapágyas, féknyergek beálltak, kardáncsapágy széthullott

Ide hordtam szervizbe

Majd´ mindent magam, a motort-adagolót Kareszhoz, a csodaemberhez...

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1977
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? W123 200D Következő autója? csak krómlöhárítós Merci
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-300 (W123) 1976-1985

További ítéletek (121 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)