PanZerKamPFWagen
Szöveges ítélet
Életem első autója,és nagyon valószínű,hogy nem is válok meg tőle soha. Gyerek koromban a szomszéd utcában volt egy W116 280 SE kb ´83 környékén,ez akkoriban szinte hihetetlen volt,csak a legfelső pártvezetők jártak ilyennel,nállunk meg ezzel hordták Vincze Pistit a suliba. Később,már a ´90-es években családunk tulajdonába került 2db 123-as,egy 200D,majd egy 300D. Mindkettő TAXI volt és trélert is húzgáltak. Szóval innen a Mercedes imádat,ami kívülállók számára már-már nevetséges,de én meg rajtuk nevetek a szarabbnál szarabb fröccsönött, banki tulajdonú "csodáikkal". A 123-asokról itt már mindent elmondtak előttem,lényegében csak eggyetérteni tudok,újat hozzátenni már nem nagyon úgyhogy most valami más következik.
Egy csodás 6 hengeres 2.8-as Merci.......volt,amíg nem került bele az 5 hengeres 300 D. A dízel motorral hangos,lomha,de olyan benne az érzés,mintha egy atomcsapás sem tehetne kárt benne,ezért el is neveztem PANZERKAMPFWAGEN-nek. Külseje-belseje eléggé kopottas,a dízel motor,nagyon nem passzol ebbe a kaszniba,mégis imádom. Amikor vettem,úgy gondoltam addig marad benne ez a motor,ameddig ki nem fekszik,de úgy néz ki,akkor még jó darabig benne lenne. Vissza akarom alakítani benzinesre,és ha már lúd,legyen kövér alapon V8-at rakni bele. Erre a melóra keresek hozzáértő mercist,olyat aki korrektül megcsinálná,nem a lehúzásra menne. Bele lehet rakni,külföldi oldalakon jópár 123-as van fent V8-al. Ha valakinek esetleg van tapasztalata evvel kapcsolatban,az ő jelentkezését is megköszönném. Ha ezt megtudnám csinálni,a megjelenéséhez méltó erő és hang párosulna,és akkor már biztos,hogy amíg élek,az enyém maradna.
Bárdos Tamás. bardi79@freemail.hu
Hibalista
- Vétel után teljes átnézetés,olajak cseréje,féltengely gumi harangok cseréje,rögzítőfék bowden csere,kilóméteróra spirál csere,65.000. Ft.
- Eltömődött az üzemanyag szűrő a panírtól,mert az előző tulaj szűretlenül öntötte bele a használt étolajat. Felraktam egy előszűrőt,300. Ft.
- A főtengely végéről letört a valaki álltal ráheggesztett ékszíj tárcsa,se töltés,se vízpumpa. Behúztak egy szerelőhöz,aki kifúrta a főtengelyből a beleszaggatott csavart (áhá,ezért volt felheggesztve a tárcsa,gratula),és visszarakta a szíjtárcsát,5000. Ft.
- Tolótető,gumikéder pótlása 13.000.Ft.
- Karter tömítés 2000. Ft.
- Önindítót cserétettem,kaptam egy havertól 0. Ft,munkadíj 1500. Ft.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1978 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (1) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Mercedes W 126 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
