A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-300 (1976-1985)

200-300 W123 280 CE-300 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

PanZerKamPFWagen

Szöveges ítélet

Életem első autója,és nagyon valószínű,hogy nem is válok meg tőle soha. Gyerek koromban a szomszéd utcában volt egy W116 280 SE kb ´83 környékén,ez akkoriban szinte hihetetlen volt,csak a legfelső pártvezetők jártak ilyennel,nállunk meg ezzel hordták Vincze Pistit a suliba. Később,már a ´90-es években családunk tulajdonába került 2db 123-as,egy 200D,majd egy 300D. Mindkettő TAXI volt és trélert is húzgáltak. Szóval innen a Mercedes imádat,ami kívülállók számára már-már nevetséges,de én meg rajtuk nevetek a szarabbnál szarabb fröccsönött, banki tulajdonú "csodáikkal". A 123-asokról itt már mindent elmondtak előttem,lényegében csak eggyetérteni tudok,újat hozzátenni már nem nagyon úgyhogy most valami más következik.
Egy csodás 6 hengeres 2.8-as Merci.......volt,amíg nem került bele az 5 hengeres 300 D. A dízel motorral hangos,lomha,de olyan benne az érzés,mintha egy atomcsapás sem tehetne kárt benne,ezért el is neveztem PANZERKAMPFWAGEN-nek. Külseje-belseje eléggé kopottas,a dízel motor,nagyon nem passzol ebbe a kaszniba,mégis imádom. Amikor vettem,úgy gondoltam addig marad benne ez a motor,ameddig ki nem fekszik,de úgy néz ki,akkor még jó darabig benne lenne. Vissza akarom alakítani benzinesre,és ha már lúd,legyen kövér alapon V8-at rakni bele. Erre a melóra keresek hozzáértő mercist,olyat aki korrektül megcsinálná,nem a lehúzásra menne. Bele lehet rakni,külföldi oldalakon jópár 123-as van fent V8-al. Ha valakinek esetleg van tapasztalata evvel kapcsolatban,az ő jelentkezését is megköszönném. Ha ezt megtudnám csinálni,a megjelenéséhez méltó erő és hang párosulna,és akkor már biztos,hogy amíg élek,az enyém maradna.
Bárdos Tamás. bardi79@freemail.hu

Hibalista

- Vétel után teljes átnézetés,olajak cseréje,féltengely gumi harangok cseréje,rögzítőfék bowden csere,kilóméteróra spirál csere,65.000. Ft.
- Eltömődött az üzemanyag szűrő a panírtól,mert az előző tulaj szűretlenül öntötte bele a használt étolajat. Felraktam egy előszűrőt,300. Ft.
- A főtengely végéről letört a valaki álltal ráheggesztett ékszíj tárcsa,se töltés,se vízpumpa. Behúztak egy szerelőhöz,aki kifúrta a főtengelyből a beleszaggatott csavart (áhá,ezért volt felheggesztve a tárcsa,gratula),és visszarakta a szíjtárcsát,5000. Ft.
- Tolótető,gumikéder pótlása 13.000.Ft.
- Karter tömítés 2000. Ft.
- Önindítót cserétettem,kaptam egy havertól 0. Ft,munkadíj 1500. Ft.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1978
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? Mercedes W 126
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-300 (W123) 1976-1985

További ítéletek (121 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)