A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-300 (1976-1985)

200-300 230 automatic 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Haza várunk zöld Sárkány !!

Szöveges ítélet

Meglátni és megszeretni ! Így kezdődött 1999-ben. Nem akartam én autót venni csak éppen az utamba akadt és kipróbáltam, ami után nem lehetett mást tenni csak kifizetni az alku utáni árat. Nagy motorháztető és ott az elején a CSILLAG !!! Amikor bele ültem, körbenéztem és valami furcsa volt benne.
- Hol vanak az ablak tekerők ? kérdeztem.
- Ja, ez motoros és a tető is- volt a válasz.
Ezután utánna jártam a részleteknek és kinyomoztam milyen is volt ez az autó amikor legyártották: 1978-ról beszélünk !!!!
automataváltó, szervókormány (78-ban még extra !! ), színezett üvegek körben a hátsó szélvédő is kétrétegű ragasztott (!!) mikroszálas fűtéssel, állítható gerinctámaszok az első ülésekben, 2db el.ablak és el.tolótető, vonóhorog, tűzoltókészülék, széles alukerekek 195/70 R14 gumikkal.
A fiam amikor meglátta az "új" autót akkor azt kérdezte:
- Ez akkor most már mindíg a milyénk lesz ?

115-ös motor -ilyen volt a Pagodákban is- 2307 ccm 4 henger 109 lóerő és elegedő nyomaték a közlekedéshez.
Lámpáknál rendszeresen azt gondolták, hogy ez is "csak" dízel így mindenki fpróbálkozott a külső és kanyarodó sávból, hogy majd 1 autónyi előnyre tudjanak szert tenni. Én nyugodtan tartottam a lábam a féken és amikor piros-sárgára váltott a lámpa akkor nyomtam padlóig a gázt. Először megmozdult majd visszakapcsolt 1.-be (igen alapból 2. fokozatban indul) megemelte az orrát mint egy pökhendi kisasszony aztán jött a büntetés. Végsebességre lehet, hogy jobbak lettek volna az ellenfelek de ilyenkor nem az számított.
Megjártuk vele a környező országokat lakókocsival Ausztria, Szlovákia, Horvátország. Eljuttottunk Rómába az örök városba is vele.

Sajnos valakiknek megtetszett és elkötötték, még mindíg várom hátha visszahozzák !! :-((

Meghibásodásai:
- amikor megvettem és megszoktam akkor kezdtem hallani a diffi hangját. Bontóban vettem egy diffit hozzá. Szétszedtem, új csapágyakat tettem bele kitanúltam az indigós és krétás foghézag elemzést majd összeszereltem és már mehetett is bele a "felújított".
- néhány évre rá a belváros közepén vettem észre, hogy melegszik a vizem és gőzolög de nekem meg haza kellene mihamarabb jutnom. Megálltam kinyitottam az elejét és akkor láttam hogy a hűtőből spriccel a motorra a víz. Ez volt az egyetlen, hogy nem tudtam vele önerőből a célig eljutni. Telefon egy ismerősnek, kötéllel hazáig vontatott. Hűtő ki, el egy hűtőshöz a cuccal. Hát javíthatatlan volt már szegény. Vettem hozzá egy utángyártott hűtőt - volt raktáron. Alkatrész mindíg van és lesz is hozzájuk nagyon nagyon olcsón. A feleségem P206-hoz már kellet komjútert rendelni gariban. Az évek alatt még ki kellett cserélni az egyik első rugót -123-as alap betegség- és mind két oldali felsőlengőkart. Most kellet volna egy kicsit lakatoltatni a kaszniját.

Utazási kényelem első osztályú. A család tagok rendszeresen aludtak el benne a hosszabb utazások alatt és én sem úgy száltam ki belölle mint akit bepréseltek egy konzervdobozba.





Hibalista

- Hűtő csere: 33000; Difi javítás: 15000; Futómű: 50000; Szélvédő: 12000

Ide hordtam szervizbe

Magad uram, ha nincs szolgád !

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1978
Kényelem (9) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 255000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 125000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 15 l
Előző autója? 127 Következő autója? Mercedes W126
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-300 (W123) 1976-1985

További ítéletek (121 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)