Az utolsó tisztességes autó a földön.
Szöveges ítélet
2000 elején vettem a gépet ifjúkor bohóságomnak betudhatóan. Eredeti 2. tulajtól, akit ismertem. Akkoriban 120000km körül volt a gépben, és el?tte a Kárpát utcai aranylerakatba vitte olajcserére a járgányt. 2 évig utána felbakolva állt az autó, mert nem állt módomban használni. Utána új aksi bele, és egyb?l!!!! indult. Azóta hétvégi autónak használom, mert hát ha városban megyek vele és kicsit odalépek, csak 400km jön ki 60 literb?l, ami pedig ugyebár sokba kerül. De az autó mint egy nagyhajó. Csodaszép gyári fényezés, még akik zsír új volvókban, mondeokban ülnek azoktól is elismer? szavakat kapok, ami kárpótol mindenért. Az autót amúgy az akkori piaci ár 40%-ért vettem, úgyhogy még mindíg nyer?ben vagyok. Szelepállítást otthon végeztem, valamint sz?r? és olajcseréket is. Mást meg nem kell. A hátsó futóm?tartó pogácsa fém betétje kirohadt. Merciboltban a 2db-os szett 5000Ft, Bárdinál 18000(tizennyolc)Ft körül van darabja. Minden fillérek hozzá, de úgysem kell semmi, csak legyen benne elég olaj.
Hibalista
- Hátsó futóm? tartó gumipogácsa. (kirohadt a fémbetét a közepén) Szilentek
Ide hordtam szervizbe
Otthon
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1982 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 5 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Kadett E | Következő autója? | Ez marad!!! mellé egy Skoda Octavia Kombi TDi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
