A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-300 (1976-1985)

200-300 W123 200D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az utolsó mohikán

Szöveges ítélet

Nos, egy nagy, (viszonylag) biztonságos, könnyen és olcsón javítható, továbbá értékálló autót szerettünk volna, korlátozott anyagi lehetőségel. Korábban 115-sel kóstoltam bele az érzésbe, és egy percig sem gondolkodtam a választáson. Az autó másfél évesen került az országba és 19 évig volt egy tulajdonosnál, tőle vettem meg. Először is kidobtam a buherált légkondit, amúgy sem egy vadállat, hát még azzal. Az üléseket kicseréltem (bontó, 20 pénz). Kapott egy teljes lakatolást a fenekén, új futóműalkatrészeket, izzítógyergyát egyéb kopó dolgokat. Télen-nyáron pöccre indul, irdatlanul lomha, de engem ez spec nem zavar. Nem sietünk... 100-110 az utazója, szerintem ez untig elég.
Az a helyzet, hogy nehezen tudok rosszat írni róla. A gyerekeink imádják, kényelmes, minden elfér, és roppant jó vezetni. Szerelni viszonylag könnyű, az alkatrészárak barátságosak. Valaki írta az ítéletében, én pedig mérhetetlenül egyetértek vele, hogy talán az utolsó olyan autók egyike, amit tisztességesen, hosszú életciklusra gyártottak.
Az érzelmi oldaláról elég legyen annyi, hogy nagyon lehet szeretni. És szeretjük is. Ezért, napi használat mellett, igyekszünk tökéletes állapotban megőrizni az örökkévalóságnak.

Hibalista

- Futómű és fék kopó alkatrészei (pl. a négy féktárcsa, betétek, gumibizgentyűk cca: 30 eFt volt), izzítógyertya.
-

Ide hordtam szervizbe

Sanyi bá´ - a mágus, még abból a korból, amikor az autószerelő mindent meg akart javítani. És meg is tudott.

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

saját

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1984
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 429000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Corolla (az is megvan) Következő autója? Talán egy W123 kupé egyszercsak...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-300 (W123) 1976-1985

További ítéletek (121 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)