Az utolsó mohikán
Szöveges ítélet
Nos, egy nagy, (viszonylag) biztonságos, könnyen és olcsón javítható, továbbá értékálló autót szerettünk volna, korlátozott anyagi lehetőségel. Korábban 115-sel kóstoltam bele az érzésbe, és egy percig sem gondolkodtam a választáson. Az autó másfél évesen került az országba és 19 évig volt egy tulajdonosnál, tőle vettem meg. Először is kidobtam a buherált légkondit, amúgy sem egy vadállat, hát még azzal. Az üléseket kicseréltem (bontó, 20 pénz). Kapott egy teljes lakatolást a fenekén, új futóműalkatrészeket, izzítógyergyát egyéb kopó dolgokat. Télen-nyáron pöccre indul, irdatlanul lomha, de engem ez spec nem zavar. Nem sietünk... 100-110 az utazója, szerintem ez untig elég.
Az a helyzet, hogy nehezen tudok rosszat írni róla. A gyerekeink imádják, kényelmes, minden elfér, és roppant jó vezetni. Szerelni viszonylag könnyű, az alkatrészárak barátságosak. Valaki írta az ítéletében, én pedig mérhetetlenül egyetértek vele, hogy talán az utolsó olyan autók egyike, amit tisztességesen, hosszú életciklusra gyártottak.
Az érzelmi oldaláról elég legyen annyi, hogy nagyon lehet szeretni. És szeretjük is. Ezért, napi használat mellett, igyekszünk tökéletes állapotban megőrizni az örökkévalóságnak.
Hibalista
- Futómű és fék kopó alkatrészei (pl. a négy féktárcsa, betétek, gumibizgentyűk cca: 30 eFt volt), izzítógyertya.
-
Ide hordtam szervizbe
Sanyi bá´ - a mágus, még abból a korból, amikor az autószerelő mindent meg akart javítani. És meg is tudott.
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
saját
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 429000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Corolla (az is megvan) | Következő autója? | Talán egy W123 kupé egyszercsak... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
