A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 200-300 (1976-1985)

200-300 300D 

Az ítélet értékelése
3,3(4 db)

Az autó ami az örökkévalóságnak készült

Szöveges ítélet

Az öreg Mercit 3 éve vásároltam 150ezer Ft-ért friss m?szakival és üzembentartói szerz?déssel egy ismer?s id?s házaspártól akik 1981-ben vették Stuttgartban.
Ebb?l adódóan az autó nem volt taxi sem zöldséges igavonó.
A karosszéria nem volt még javítva csak a két els? sárvéd?t cseréltette ki az el?z? tulaj utángyártottra ami semmi féle alvázvédelmet sem kapott, ebb?l adódóan 5 év alatt ki is lyukadt.Ezeket tavaly lecseréltem két bontott de gyári sárvéd?re. Mára már ráférne az egész kocsira egy alapos lakatolás ezért a karosszériaelemeket már gy?jtögetem hozzá.
Az autó az el?z? tulajnál ténylegesen 310 ezer km-t futott de ebb?l sajnos kb felét a városi használat tette ki melyb?l adódóan az olajfogyasztása mára elég tisztességes ( kb 2l/ 1000km ).
Amíg hideg id?ben is elindul úgy döntöttem nem bontatom meg a motorját.
Az autóval amióta nálam van bejártuk jó néhányszor Németországot lakókocsival a vonóhorgon, voltunk vele néhányszor Boszniában, Montenegróban és egyszer eljuttunk vele a 123-as mercik mekkájába Albániába is.
Meghibásodás útközben soha sem történt.
Fogyasztása 110-es tempónál autópályán 8,5 liter
városban 11-12 liter ,1 tonnás lakókocsival a horgon
90-es tempóval kb.12 liter.
Úgy gondolom ha az ember folyamatosan foglakozik az autóval viszonylag olcsón fenntartható kocsi a 123-as.
A biztosítása viszonylag magas, de az alkatrész árak nagyon olcsók és kapható hozzá minden.
Az autó annyira primitív, hogy ha az út mellett nem is de a legközelebbi TSZ gépszervízben biztosan javítható.
Ilyen megbízható , strapabíró és kényelmes autóm még nem volt soha.
Ajánlom mindazoknak akik szeretik a kényelmet unják már a fedélzeti elektronika okozta kényszerpihen?ket és nem akarnak havi több 10 ezer Ft-os autóhitelt fizetni.


Hibalista

- 312000km termosztát + hengerfejtömítés + szelepszárszimmeringek
- 320000km kardánkereszt + motortartó bak
- 350000km izzítógyertyák + porlasztócsúcsok
- 360000km h?t?sapka ( kinyomta a vizet ) + hátsó tekercsrugók

Ide hordtam szervizbe

Új és bontott alkatrészt a legkorrektebb cégnél
Szentendrén tudjátok beszerezni.
Alkatrészbolt: 06-23-315-524
Bontó: 06-30-941-4694

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1981
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 310000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Astra Caravan 1,7D Következő autója? Mercedes 123 kombi (300D) vagy Mercedes 126 Benzin+Gáz
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 200-300 (W123) 1976-1985

További ítéletek (121 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)