A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 190 (1982-1993)

190 190 2.0 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Soha többet

Szöveges ítélet

Több autót is megnéztem E30-ast is, 190-est bőrrel automata váltóval de azokat nem vettem meg egyiketse valamilyen okból, végül elmentünk megnézni ezt és alufelnivel az eleje ültetve benzin/gáz üzemű volt a hírdetésben a kocsi tényleg ilyen volt, kipróbáltam és jól kanyarodott, nem akart kitörni alólam, kérdeztem a benzint, hogy arról megy-e mondta a srác, hogy nem nah mondtam akkor mindegy majd ha megveszem akkor. nézegettük járattuk 100eFt-al alá mondtam az árnak és megítruk a papírokat. Beültünk megtankoltunk utánna irány haza, útközben megálltunk megnézni, hogy minden rendben van-e és egy bilincsnél engedte a vízet, azt a kutasok jóvoltából egy csavarhúzóval megcsináltuk és irány tovább utánna tartósan 100-120-al jöttünk haza és egyszer csak olyan hangja lett mintha leszakadt volna az egész kipufogó nag akkor leálltam elhúztuk haverékhoz, megnéztük kilőtte a hagydugókat, nah akkor azt megcsinálta egy szerelő és kicserélte az ültetőrugókat gyáriakra mivel azokból annyi volt kivágva, hogy a kartel beleért az 5cm-es fűbe nah meg amikor mel lett emelve akkor kézzel kilehetett venni belőle. Utánna hazajött a kocsi de csak melegedett és akkor nem értettem de gondoltam, hogy a termosztát ment tönkre és azért melegszik ilyen hamar, hazaérve másnap nekiestünk a szerelővel és szomorúan láttam, hogy nincs benne termosztát, elsőre csak csavartam a fejemet és nem értettem utánna valami isteni szikra jött és gondoltam ledugom a csavarhúzót a termosz alatti részre és egyből megakadt, akkor leszívtam onnan a vízet és láttam, hogy le van dugózva azt kiszedtem új termosztát bele és ezzel több gond nem is volt. A hazavezető úton nem csak a fagydugók jöttek ki a helyükről hanem a gyertyák is így haveréktól kapott hengerfejet egyből feltettük utánna már szinte ezzel sem volt gond, a láncfeszítőm az egy Beta készletből lett levágva ez nagyon vicces volt elsőre de utánna már annyira nem na mindegy ezt is megcsináltuk. Első körben tettem bele új olajat mindenhova a váltóba a difibe és a motorba, a difivel nem is volt baj sosem annak ellenére, hogy álltalában elkezd morogni. Használat közben jött ki, hogy eszi az olajat így egy kis idő után egyre hangosabb lett és töltögettem bele az olajat egy idő után már képes volt litereket megenni ne tudjátok meg, hogy mennyi ablakkaparót és szélvédőmosót kaptam az olajjal együtt amikor vettem de a végén már jobb volt a dolog, mert chips-et adtak :)
Következett egy motorfelújítás, mert megragadt végül ekkor gondolkoztam egy másik motoron egy 2,3-16 vagy 2,5-16-on de lehetetlen volt beszerezni. Megvolt a morofelújítás de hát nem ment úgy ahogy kellett volna még így sem. Utánna került bele másfajta olaj nah azzal már jobb volt a dolog ez felborította az alapjáratot is mivel feldobta nagyon a jobb minősége miatt nah de ez csak apróság. Felújítottam kompletten az egész hátsó futóművet az összes gumi alkatrészt, teleszkópokat, az első futóműnél alsó talpasok szilentek, belső összekötők. A hajtásláncban kétszer kellett hardit cserélnem elsőt is és hátsót is + rezgéscsillapító nem volt az autón azt is vennem kellett, akkor kulung kiemelő munkahenger alsó tömitéscsere, felső komplett csere. Fékrendszerben az összes tárcsa + betét, a bal első munkahenger állandóan megette a betétet és egy időben menet közben is fogott persze ezt csak akkor vettem észre amikor hosszabb útra mentem és felmelegedett. A főfékmunkahenger állandóan elengedte az olajat, nagynehezen azt is megcsináltuk 3 felújítókészletből összerakva mivel az új az drága lett volna és akkor már annyi pénzem nem volt egyben a korábbi kiadások miatt, a kézifék az beragadt néha, ezt az autó alá feküdve kilehetett akasztani de vigyázni kellett mivel a kipufogó meleg volt mindíg, végül ezt is meg lett csinálva.
Elektronika a kedvencem igaz alig van benne de ami van az el is romolhat, első hiba az a bizti tábla kettétört állapota volt ezt nme tudom, hogy hogyan sikerült de ezt kicseréltem persze ez nem az autó hibája, tönkrement a hőfok gombám az ablaktörlő vezérlő ráadásul ez az aksit is leszívta fél nap alatt, index, elakadásjelző, a féklámpa csak ritkán égett de azt rendszeresen meg kellett mozgatni a foglalatban és működött.
Kaszni hát igen sokat kellett rajta javítani lefényezni és fényezés után sem volt az igazi mivel a motorháztetőt az előző tulaj összeheggesztette és ott feltört a festék és újra rozsdásodott. Az üllésben mindíg eltörtek a rugók, persze nem csak alattam hanem haver vagy bátyám alatt is.

Az igazság azaz, hogy 190-ből jót kifogni amire nem kell költeni olyan szrintem mára már nem létezik, mindegyiknek van valami hibája ami gondot okoz legyen az egy alsó talpas vagy egy kormány összekötő vagy a rozsda vagy pedig a korábbi sérülés miatt megromlott kaszni okoz.
Gondolkoztam a 124-es mercin de végül letettem arról is mivel azzal is ugyan ez a helyzet, képen mindegyik jól néz ki de ha megnézi az ember közelről akkor kijön a fényezés hibája az elektromos ablak is néha önálló életre kell és nem engedelmeskedik, az elektromos ülés is csödöt mond a kipróbálás előtt pedig a hírdetésben még jó volt, a klíma sem működik pedig az sem volt beírva a hírdetésbe, hogy nem működik. Az olyanokat amik irreális áron vannak azokat meg sem mertem nézni erről ennyit. Mercedes de már régi mercedes és ebbe bele kell törődni, mindenki keresgélhet de olyat nme fog találni amire nem kell költeni vagy ha keveset kell akkor sem lesz igazán jó. Félre ne értsen senki ha lehetne újban venni én lennék az első aki venne de más megoldásban semmiképpen sem.

Hibalista

- Féltengely, hardutárcsa, főfékmunkahenger, kuplung munkahengerek, motor, szilentek, kormány összekötők, talpasok, visszajelzők, index, elakadás jelző, égő foglalat, tolató lámpa kapcsoló, benzinpumpa, üllés kb ennyi amit nme írtam le azok már jelentéktelenek.

Ide hordtam szervizbe

Ne itélkezzünk

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1987
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Escort 1,6EFI Következő autója? BMW E39 525TDS
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 190 1982 (1990 - 1993)

További ítéletek (114 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)