Mercedes-Benz (A dízel legenda)
Szöveges ítélet
Az elromlott dolgokhoz nem írtam le a két hátsó rugó cserét mert nem voltak eltörve csak ki voltak már lágyulva és nem tetszett ahogy állt az autó.Az első futómű is fel lett újítva mert a kerékcsapágy nem búgott csak kopogott és azt hittem lengőkar szilent hiba.Kicseréltettem,úgyanúgy kopogott.Gondoltam függőcsapszeg,csere után még mindig kopog.:-) Rájöttünk,hogy csapágy!Utánna kicseréltettem a másik oldalon is mindezeket mert zavart,hogy nem rugózik egyformán a két oldal.Az új szilentek sokkal konfortosabbak voltak.Mind a gyári beszállítótól a Lemfördertől vettem alkatrészt.10 évig nem lesz gond ezzel.Azt elmondom,hogy a potyára kicserélt gumiszilentek még a gyáriak voltak és nem kopogtak csak nagyon be voltak rohadva.A függőcsapszegek is lehet,hogy gyáriak voltak de 10 évesek minimum.Ez a német anyagminőség.Blauschwarz szinű az autó,nagyon szép,mindenhol megfordulnak utánna az emberek.A motorban 311000 km van óra szerint.Csendesen jár,nem kormol jól megy.
10W40-es olajat nem eszi.300-400 ezer simán van még ebben a motorban.Azt tanácsolom mindenkinek aki mercedest akar venni,hogy ne hanyagolja el az autóját!!!Meg kell venni a gyári vagy a legjobb utángyártott alkatrészt.Egy mercedes úgy szép ha tiszta és makulátlan állapotú.A téli indítás semmi problémát nem okozott,4 db új NGK izzító gyertyával futottam neki.Nem nagyon volt hideg de -10ben is úgy indult mint nyáron,első pöccre.Nem volt bennem félsz,hogy nem indul be.
A motor tudtom szerint még bontattlan,remélem még sokáig az is marad.Igaz az a legenda,hogy ezek a 601.911-es dízel blokkok 300e felett vannak bejáratva!!!Egyre jobban megy,(2000 dízelhez viszonyítva)most van igazán csúcsformában.
Aki nem hiszi azt viszem egy kört! :-)) (vagy vegyen egyet)
Hibalista
- Első főtengely szimering 3000Ft - Hátsó váltó szimering:2000Ft - 2db kományösszekötő gömbfej( én az összeset kicseréltettem Lemförderre 4db+a középső kettős) - 1 db bal első kerékcsapágy 5700ft - 1db motortartó bak 11700ft
Ide hordtam szervizbe
Ismerős szerelő javította,nagyon olcsón és nagyon megbízhatóan!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 295000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Tipo 1.7 D/suzuki Wagon R+ | Következő autója? | Nem adom el,nem veszek másikat!!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
