A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mercedes-Benz » 190 (1982-1993)

190 W201 190D 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Mercedes-Benz (A dízel legenda)

Szöveges ítélet

Az elromlott dolgokhoz nem írtam le a két hátsó rugó cserét mert nem voltak eltörve csak ki voltak már lágyulva és nem tetszett ahogy állt az autó.Az első futómű is fel lett újítva mert a kerékcsapágy nem búgott csak kopogott és azt hittem lengőkar szilent hiba.Kicseréltettem,úgyanúgy kopogott.Gondoltam függőcsapszeg,csere után még mindig kopog.:-) Rájöttünk,hogy csapágy!Utánna kicseréltettem a másik oldalon is mindezeket mert zavart,hogy nem rugózik egyformán a két oldal.Az új szilentek sokkal konfortosabbak voltak.Mind a gyári beszállítótól a Lemfördertől vettem alkatrészt.10 évig nem lesz gond ezzel.Azt elmondom,hogy a potyára kicserélt gumiszilentek még a gyáriak voltak és nem kopogtak csak nagyon be voltak rohadva.A függőcsapszegek is lehet,hogy gyáriak voltak de 10 évesek minimum.Ez a német anyagminőség.Blauschwarz szinű az autó,nagyon szép,mindenhol megfordulnak utánna az emberek.A motorban 311000 km van óra szerint.Csendesen jár,nem kormol jól megy.
10W40-es olajat nem eszi.300-400 ezer simán van még ebben a motorban.Azt tanácsolom mindenkinek aki mercedest akar venni,hogy ne hanyagolja el az autóját!!!Meg kell venni a gyári vagy a legjobb utángyártott alkatrészt.Egy mercedes úgy szép ha tiszta és makulátlan állapotú.A téli indítás semmi problémát nem okozott,4 db új NGK izzító gyertyával futottam neki.Nem nagyon volt hideg de -10ben is úgy indult mint nyáron,első pöccre.Nem volt bennem félsz,hogy nem indul be.
A motor tudtom szerint még bontattlan,remélem még sokáig az is marad.Igaz az a legenda,hogy ezek a 601.911-es dízel blokkok 300e felett vannak bejáratva!!!Egyre jobban megy,(2000 dízelhez viszonyítva)most van igazán csúcsformában.
Aki nem hiszi azt viszem egy kört! :-)) (vagy vegyen egyet)

Hibalista

- Első főtengely szimering 3000Ft - Hátsó váltó szimering:2000Ft - 2db kományösszekötő gömbfej( én az összeset kicseréltettem Lemförderre 4db+a középső kettős) - 1 db bal első kerékcsapágy 5700ft - 1db motortartó bak 11700ft

Ide hordtam szervizbe

Ismerős szerelő javította,nagyon olcsón és nagyon megbízhatóan!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1989
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 295000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Tipo 1.7 D/suzuki Wagon R+ Következő autója? Nem adom el,nem veszek másikat!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mercedes-Benz 190 1982 (1990 - 1993)

További ítéletek (114 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)