A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Xedos 6 (1992-2000)

Xedos 6 1,6 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az örök szépség

Szöveges ítélet

Miután az akkori barátnőm-később feleségem-öszzetörte hőn szeretett mr-2 esemet vennem kellett egy autót és már régóta szemezgettem a xedos 6 al gyönyörű formája miatt.Az ismerősi körben volt is egy gyönyörű állapotú autó és rábeszéltem batátomat az eladására.Az autó egy sárvédő javításán kívül gyári állapotban volt.kb 1,5 év használata után az én hanyagságom miatt a szakadt gumiharang cseréjét húzva halasztva tönkrement az egyik odali féltengelkycsukló.Utángyártott alkatrésszek olcsón sikerült pótolni.Ugyanebben az évben elszólt a vízpumpa is ,amely már tetemesebb ,mégis bírható költség volt.A gyújtókábelek 1-2 évente 1 db szinte biztosan cserére szorul.Meghibásodás nélüli évek következtek a kopó alkatrészken kívül semmi gond.2007 ben aztán hűtőcsere.A legszivatósabb problém a2008 szeptemberében kezdődött.Az autó gondolt egyet és nem indult ha olyan kedve volt.Megelégelve elvittem a hivatalos mazda szakszervízbe ahol rögtön kicseréltettek velem egy gyújtásmodult 60,000 ért.Az autó egy hét után ismét nem indult.Visszahúztam nekik és további vizsgálódás után arra a következtetésre,hogy a gyujtástrafókat is ki kell cserélni 100 + Áfáért.Na ekkor bepöccentem és megkértem őket ,hogy ne az én autómon kisérletezzenek és kértem vissza a pénzem amit az egyébként jóindulatú szervízvezető vissza is adott.Egy hónap kényszerpihenő és több szakember után megtaláltam az én emberemet egy régi mazda-szerelő személyében.Az autómat a vezérlőegységig szétszedték és végül kiderült,hogy egy gyújtás jeladó a hibás.Ha már itt volt 9 ! év után lecseréltettem a vezérműszíjat is.Az autó még mindig szép de a sárvédő peremeken itt-ot már roszdafoltok jelentek meg.Alapvetően japán párti vagyok és nem csalódtam benne sem bár az mr 2 az igazi szerelem.Azóta már pótoltuk őt is.

Hibalista

- vízpumpa-17000+ szerelés
- féltengelycsukló -10000+szerelés
- hűtő-17000
- gyújtókábelek-7000/db
- gyújtás haljeladó 32000
-
-
-
-

Ide hordtam szervizbe

Mazda szakszervíz-fogalmuk sem volt a probléma megoldására,találomra cseréltettek volna ki 160,000 ért alkatrészeket.Nem ajánlolm senkinek.Aki ér valamit az a szervízvezető

Értékelése: 3

Másik szerelő értékelése

Padányi Attila régi mazdás szakember,nagyon felkészült

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1993
Kényelem (9) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 120000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? mr 2 Következő autója? Toyota Avensis vagy Mazda 6
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Xedos 6 1992

További ítéletek (33 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)