Amikor nem történik semmi
Szöveges ítélet
Hát igazából jó szekér volt, elég megbízható. Az enyém sajnos 1.6-os volt nem volt egy nagy élményautó, mindig egyenletesen gyorsult,de nem lehetett az ülésbe ragadni. Most egy 1.6-os G astrám van ez valamivel jobban húz és végre is többet megy. A Mazdának nagyon rövid váltója volt ezért ezt az 1.6-ost a 190 megfogta. Megbántam h nem V6-os motorral vettem a fogyasztása ennek sem volt kevés 8lityó. Már használtan nagyon nehéz jó állapotút találni,a legtöbb agyon van hajtva, s?t külföldr?l nagy el?szeretettel hordják be,mert ott olcsón meg lehet venni, itthon meg eladják jó drágán,ráadásul ezek többsége agyonhajszolt vas. Végülis én a formájáért vettem meg mert abban az id?ben ez az egyik legszebb japán forma volt(szerintem).
Hibalista
- Lengéscsillapító,rugókat kellet cserélni, mert ebb?l kett? is eltört. Az elektronikával voltak gondok tükrök,ablakok motorja felmondta a szolgálatot. Más semmi nem romlott el.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 66048 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 82000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | celica | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
