Tágas Telekjáró
Szöveges ítélet
Dízel M -6 után elkezdtem számolgatni,jött egy kuplung csere (kettős tömegű L kerék), aztán következett a kötelező vezérlés csere, és végül a hideg reggeli nehezen indulások után,4 db izzítógyertya.jah és akkor volt az, hogy dízel drágább lett mint a benzin.Oké, hogy 6,5 eszik, de kb otthagytam 500e Jó magyar FT-ot.
Ezután dízel autót már nem akartam,keresgéltem a benzinesek után, és akkor találtam rá erre a kevésbé vonzó de szerethető formára:-)Mivel nem voltam benzinkút tulajdonos ezért 2.0 mellett döntöttem 3.0 helyett.Később be kellett látnom, hogy a végsebességnél bizony vannak korlátok, 130 felett nem szeret,konkrétan 150 nél kifolyik a szeme és ordít a motor.Viszont ha tél van és csúszik az út nagyon jól fog, Ausztriába többször kell mennem, és télen bizony nem vallott szégyent.(Nagy hó esetén sem). Bellül tágas, nagyon kényelmes, viszont a műanyagok az idő vas foga miatt néha zörögnek recsegnek.
A motor erősségét leszámítva egyébként rendben van.(később vettem bele chip tuningot, de mintha benne se lenne).
Később szerintem maradok ennél az autónál, de már 2.3 kivitelben gázosítva.
Hibalista
- Igazából nagy dolgok nem mentek tönkre, EGR szelep, lambda szonda.
Ide hordtam szervizbe
Mazda Komárom, családias hangulat, ugyanazok a szerelők több mint 10 éve.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 115000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 6 | Következő autója? | Tribute 2.3 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
