Kezes Vadmacska X
Szöveges ítélet
Az autót csak szeretni lehet. Egyrészt a küls? megjelenéséért (ami szerintem hibátlan), másrészt a teljesítményéért. Alacsony furdolatszámon halk, mint egy elektromos f?nyíró, bár er?tlen, de magas fordulatszámon szinte visít és nagyon húz. Az el?z? "népítéletekkel" mindenben egyetértek, valóban nyomatékszegény az autó, túl nagy a kormány és a fordulókör. A fogyasztása pedig... bár ezt el?re lehetett tudni. Autópályán 90-es tempónál sem lehet 10 alá vinni. Városban simán elfogy (nem extrém körülmények között!) 14-15 liter. Hátramenetben rossz a kilátás, a tolatóradar egy hasznos extra. Belül is jól néz ki, ami talán meglep?nek t?nhet, de hátul nagy a hely, kényelmesen el lehet férni. Futóm?, rugózás, úttartás és tapadás szinte tökéletes, nagy sebességnél még éles kanyarokban is jól kezelhet?. A váltó rövid és jól jár, a kuplung kissé kemény, de ennyi legalább kell a sportautós érzéshez. Az autó ár-érték aránya kimagaslóan jó
Hibalista
- A katailzátor több alkalommal is extrém magas h?mérsékletet jelzett, ami miatt kigyulladt a motor-ellen?rz? lámpa (=trélert hívni és szervízbe vitetni). Nem került semmibe sem, garanciális javításnak számított.
-
Ide hordtam szervizbe
Mazda Óbuda
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 16000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | Swift 1.3 GLS | Következő autója? | Lamborghini Gallardo |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
