Wankel Power Forever!!!
Szöveges ítélet
Sajnos el kellett adnom egyeb okok miatt. Imádtam!
Drága a fenntartása, de egy igazi versenygép.
Szóval azért is van 8 pont a fenntartásnál, mert bár sokat eszik, a szervizigény 0. Úgy egészen pontosan. A fogyasztás kicsit sok, meg kell tervezni a benzinkútak közti távot, mert egy tank benzin 300-320 km alatt elfogy.
De ez a dolog baromira nem érdekli azokat, akik egyszer kipróbálják. Amikor eladtam ( :-( ), a vev?k nagy része izzó tenyérrel dobta földre telefonját, mikor a legteljesebb ?szinteséggel közöltem, mennyibe is kerül az az annyi.
Hát igen, egyszer sikerült levinnem az átlagfogyasztását 16 literre, de azért a 18-20 simán összejött.
De ezért:
-Lealáztam a Calibra Turbót, a Fiat Coupe Turbót, és megszámlálhatatlan mennyiség? gépkocsinak látszó tárgyat (neeeem, nem akarom én bántani a német autók tulajdonosait... :-) Járjanak busszal...).
-Olyan fenomenálisan brutális sportkocsit kaptam, hogy a Diszkók bejáratát ?rz?, fodrászat szempontjából kihívásokkal küszköd?, nem éppen pici emberkék, akik el?ször elnéz?en vigyorogtak, mikor beültem ("Jaj szegény, nem tellik neki BeleMindenWacak-ra"), a motor elíndulása után odagy?ltek, és szinte sirva könyörögtek, hogy "Légyszi-légyszi nyamvadt tesó, csak egy picit pörgesd fel..". Aztán én akkor felpörgettem 4500-5000-ig, ezek meg visítottak a gyönyör?ségt?l. Pedig ha tudták volna, hogy még van 2 centije a gázpedálnak...
-Az ember tagja lesz az Unikornis közösségnek. Azoknak, akik tudják, hogy valami különleges, amit m?velnek. Akik tudják, hogy olyan dolog van a kezükbe, amit a hétköznapi ember legfeljebb hallott, sokan látták a filmekben, de "valami supra vagy porsche vagy mi" felkiáltással nyugtázták.
Ezek az emberek guruk, egyt?l egyig. Klub, igen, van az is. A www.rx7klub.hu oldalon megtudhatsz mindent. Azaz majdnem mindent, mert az igazság órája akkor jön el, mikor elfekszel az aszfalton, majd oldalazva beszállsz a kocsiba.
Ezek az emberek tuningolják, ápolják, szépítik a kocsijukat. És ami a legfontosabb: IMÁDJÁK!!!
Soha nem fogod hallani egy RX-7 tulajtól, hogy nem jó a kocsi.Soha!
És igazi barátok. Segítenek, összetartanak, megbámulják tisztelettel a másik kocsiját, szeretik, vigyáznak egymásra.
Egyébként az imádat legjobb példája, hogy mikor klubtársunk autóját ellopták, majd lövöldözés és autós üldözés ( mi esélye volt a rend?rségi Opeleknek... :-) ) után a tolvaj, akit most nem illetnék jelz?kkel, felgyújtotta, én elkezdtem a sírást a képek láttán. És szerintem még sokan.
És a kocsi?
Gyönyör?. Igazi sportautó, kompromiszumok nélkül. Gyönyör? ékalak, mint egy nyílhegy. Még sok Ferrari és irigyelhetné a formát nyugodtan. Igazi sportos orr, nagy beöml?k meg minden, ami kell, hogy brutális legyen. Ha a lámpák kinyilník, akkor imádnivaló édes kinézete lesz, nem az MX5 békaszeme mosolyog ránk, hanem egy kedves utcai vagány. Mögötte pinpongasztalméret? motorháztet?, ha nincs hely az udvarban, egy 4f?s pikniket nyugodtan le lehet zörgetni rajta.
Óriási szélvéd?, lapos mint a sztyeppe, be is tud melegedni alatta az utastér. A kabin pilótafülke, a hátsó ülésben ülöknek tehertérnek t?nik majd mondjuk. Óriási hátsó ablak, nyugodtan felveszi a versenyt az els?vel. Gyárilag sötétítve persze, hogy legalább az ne melegedjen. Ez éjszakai tolatásnál némi el?zetes felderít?munkát igényel, de koppkopp, mindig sikerült. Igazi sportos far, semmi eltúlzottság, csak úgy érezze az ember, hogy nem egy családi verda hátulját látja. Jelzésszer? hátsó szárny, de érezteti, hogy szükséges. A csomagtartóajtó az ablak személyesen, cementeszsákok pakolásánál emelni kell, nagy szerencse, hogy nem az épít?ipar f? eszköze a verda. Dupla kipufogó, a gyári is brutális, hátmég a kémyényszer? tuning-dobok. És a hangja is, nem villanyautó-érzés hallani, az biztos. Igazából a farról csak a "Próbálj követni, már várja valaki a vesédet!" felirat hiányzik...
Menettulajdonság? Ha valaki ült a TGV-n, annak ez egy jó alternatíva a hasonló érzéshez. Tapad, fekszik, sínen húzzák. Ezek a szavak általában az úttartásra. Lapos, úgyhogy óvatosan a fekv?rend?rökkel, de az állókkal is. Nem szeretik a kocsit, pedig az enyém kék volt, az meg az ? csapatuk színe...
Annyi igazoltatásban volt részem 1 hónap alatt, mint elötte egész életemben szorozva pí. És soha nem hitték el, hogy én tényleg lassan mentem...
Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy felhívjam a hatóságok figyelmét, hogy ez a kocsi tényleg nem tud 240el menni simán, és tényleg senkisem próbálta ki ezt hazánk útjain, s?t a városban forgalmatlan útjain betartandó 120...eh.. izé... 50km per órás sebességet át sem tudja lépni. Soha. És nem ez az a kocsi, amelyik csikorgó-sívító-üvölt? hangokat kiadva startol néha az éjszakában magányosan operáló közlekedési lámpáknál...
Bels?: isteni. Minden a helyén, minden rendben. Kényelmes, kézreesik. Tökéletes. Hátulra ne ülj be, 2 nyolc év alatti etióp gyermeknek iskoláig eljutni tökéletes. Figyelem! 180 centi feletti emberkéknek csak befele van út! Kijönni már nem fognak tudni...
Próbáld ki, megszereted.
Hibalista
- Hátsó lengéscsillapítók
- akkumulátor
- Egyszer a generátor...
-
Ide hordtam szervizbe
Szabó szervíz, Gyenesdiás
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Mazda Mester, BP, Reitter F. Utca
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 181000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 17 l |
Előző autója? | Citroen BX 14E | Következő autója? | Mazda RX-7 3.gen |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
