No rotor No motor!!
Szöveges ítélet
Ez egy igazán hihetetlen autó! Egy 1979 RX-7-est cseréltem le Őrá, el is mondom miért.
POWER. Az 1308ccm turbo, 182 LE/252Nm Könnyedén fel tudtam húzni 230LE/290Nm-re. Most is épp fejlesztem, 300LE a cél idénre, jövőre meg........ :)))
Extrákkal is bővelkedik:
Klima, ABS, sebessegfuggo szervokormany, tempomat, elektromos ablakok es napfenyteto, passziv hatsokerek kormanyzas...
Kényelmes, rettenetesen feelinges. már 3000-nél full turbónyomás és ülésbesüppedés ;))
Hibalista
- Főfék munkahenger, olajnyomás-műszer szenzor, elektromos dolgok több is sajna (ablaktörlő, visszajelzők) De ezek mind forrasztási gondok, elöregednek, meghajszálrepednek, egyszerűen csak újra kell forrasztani őket :)
- 1-2 kopó ucc, gömbcsuklók stb
Ide hordtam szervizbe
Mazda Mester
Reitter F. 160
A legfontosabb: megbízható. Ha bármi van felhívnak, mondják az opciókat. Mondanak árat, és az is marad. Nem kell tartanom tőle, hogy máshoz is nyúlnak, a megkérdezésem neélkül, nem lopnak ki semmit...
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 260000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 20 l |
Előző autója? | RX-7 | Következő autója? | 3. Gen RX-7 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
