Az ötödik csapatás, Hiroshima Wankel feeling
Szöveges ítélet
2002-be sikerült hozzájutni 220E+honda xl 50+simson s 51 fejében,a motorokkal eggyütt 300E körül voltam.az autó újra lett festve,feketére.előtte citromsárga volt az eredeti színe pedig gyöngyházbarna volt,nem lett tökéletes a festés ezért a szélvédő takaró léc alatt lehetett látni az előző színeket.viszont a kasznizást jó lett,sehol 1 rozsda.1-2 dolog került nálam összerakásra a festés után,meg elvittem 1 villamossági szerelőhöz pár lámpa vezetékelést igényelt,meg indítás után nem akart a voltmérő fordulatszámmérővé átállni.valószínű a fesz.szabályzó volt a hibás mert néha járt a bukólámpa magától és az első izzót is kilőtte mad max közbe 2szer is.ja meg 1 benzin ac oda lett,3 hónap múlva meg mikor becseréltem a lanciára pont akkor ment tönkre a csere ac is.sokat nem mentem vele de abba volt minden,körbeforgatás,gyorsulások,kanyarvadászat,és hóba csapatás is,de ezt a gépet nagyrészt erre csinálták és jól tették össze japán testvéreim a tudást.1 dolog viszont nem volt teljesen érthető számomra:volt amikor folyamatos kihúzatások után mintha megtorpant volna a kicsike és a gázról ha levettem a lábam és vártam pár másodpercet csak akkor ment megint,volt olyan hogy csak alapjáraton ment és ha gázt adtam akkor leállt.ha esetleg valamelyik wankeles kolléga tudna mondani ilyesmiről tapasztalatot azt így utólag is megköszönném.az e-mail címem:csontiwankel@citromail.hu.
az rx láz még kb.tíz éves koromba kezdődött amikor láttam 1 gömbölyű hetest.persze az nekem elérhetetlen volt azért lett a régi.azóta is bánom hogy eladtam,és ha lesz zsé vissza is venném ha megtalálnám valahol.kb. nyolc kocsi jöhet nálam szóba abból az első 2 helyen az első és második generációs rx-7.fanatikus lettem.az utóbbi hat évbe sokat megtudtam róluk és egyre jobban tetszenek.ismét az álmom 1 rx-7.fénykép sajnos az enyémről nem készült,de amit küldök az is olyan csak nekem a gyári 13-as toyo felni volt az a pókhálószerű.majd még írok ha jön az ihlet.
Hibalista
- kipufogó 2.5E
- gyergya 4 db 10E
- jobb bukólámpa motor,szuvenyír
- külső ac 5E
- első izzó 0.3E
Ide hordtam szervizbe
fekete lajos eger ludányi út 15.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1979 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 300 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | visa 1.1 ´78 | Következő autója? | lancia delta 1.6 gti.e. ´87 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
