Ha nem rohadna soha nem adnám el!
Szöveges ítélet
Egy olcsó, de megbízható autót kerestem. Kívülről jól nézett ki, elég tágasnak tűnt és jól ment, amikor megvettem. Az eddigiek alapján egy nagyon jó motorral és váltóval rendelkező autó. 6 liter alatt lehet tartani a fogyasztást, ha nem zavarja az ember. Nekem általában 6-7L/100 km, mert az autópályán 140 az utazója. Elég magas autó nem akad fent a fekvőrendőrön. A hátsó üléseket könnyen ki lehet venni belőle egy perc alatt és így hatalmas csomagtartót kapunk. A klímája kielégítő. Megfagyni nem lehet, de arra tökéletes, hogy nem kell ablakot leengedni a hőségben.
Az olajat 10000km-ként cseréltetem a szűrőkkel együtt. Fura, hogy kevés autógyár tud úgy autót készíteni, mint ez, hogy egy negyed fordulatra indul télen nyáron.
A motorja alsó tartományban nem húz, de ez a mindennapi vezetésben egyáltalán nem probléma. 1600-as fordulat fölött meglódul a jármű, ha az ember autóversenyzőset játszik.
Összességében egy nagyon szerethető autó. Kár, hogy nagyon rozsdásodik. Lehetne tanulni a toyotától, hogyan kell a rozsdával szemben ellenállóvá tenni. Sajnos ezért nem lehet rá vonóhorgot tetetni 16 éves korában.
Hibalista
- Csak a kopó alkatrészeket kellett a vásárlás után megjavíttatni + a kupplungot.
Ide hordtam szervizbe
Dabas
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 250000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 50000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | C30 | Következő autója? | Scudo (a méret miatt) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |
