Ezeket még normális anyagokból készítették
Szöveges ítélet
Takarékos, jól variálható utasterű autó. A korábbi 323F DITD bevált, abból kombi nincsen ezért esett erre a választás. Hátfájós vagyok, de ebben soha nem volt gond hosszú távokat levezetni a magasabb űléspoziciónak köszönhetően.
Az előírt átvizsgálásra mindig szakemberhez viszem, és ezt csak javasolni tudom minden autósnak ugyanis vszinű emiatt lehet megbízhatóan üzemeltetni.
Előfordult, hogy függőstabilizátort kellet cserélni de a jó pesti utaknak tudom be ezt. Ezeket az átvizsgáláskor cserélték kb. 3db eddig. Egy alkalommal 110e km körül csepegett a gázolajszívattyúnál az üzemanyag, hivatalos Mazda szervíz árajánlat 128e Ft, mindez a gázolaj adagoló szervízben 60e Ft. Itt kérdeztem meg melyik típusokkal találkoznak ritkábban, a válasz: régebbi modellek, ugyanis az újabb típusok kényesebbek és minden javítás min 80e-től indul.
Jó autó, soha rosszabbat.
Hibalista
- függőstabilizátor
- gázolajszivattyú tömítés
Ide hordtam szervizbe
Mazda MESTER
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 55000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 85000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | 323F DITD | Következő autója? | valami Japán |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
