Europa tanulhat a Mazdától.
Szöveges ítélet
Preamcyt céges lóti-futi autónak vettük, újonnan. Egy Golf 3-as kombit váltottunk le vele. VW sajnos ebbe a típusba csak a márka nevet adta.
15 év alatt bele hajtottunk (4 sofőr) 486 000 km-t. Garanciális idő alatt márka szervizbe hordtuk ( pénz ki dobás , drágák és a hozzá értés is kétséges) . Utána az olaj csere és vezérlés csere házon belül lett megoldva. Ezeket felül csak kuplung szerkezetet kelet cserélni. Illetve 14 éves korában eredeti gyári akut -24 C fokban nem indított . Ez a típus egy elnyűhetetlen technika az európai nagy nevek csak tanulhatnak tőle. A motor csak 90 LE -ős, 1600 fordulatig mint egy szívó diesel ,(turbó lyuk)utána meglendül . Mondjuk 130 LE-ős motor sem lenne túlzás ebbe a kaszniba, de tény hogy nem ennyit enne.Bátran ajánlom bárkinek aki megbízható takarékos autót akar.Az előző céges autóval össze hasonlítva amely a Golf 3-as nevet viselte. Mazdánál mindenképpen kiemelhető a minőségi kidolgozás , nem a lenyúlásra tervezték . Nem Bosch VP adagolós . Golfon 2 * cseréltünk 220 000 km-en. Szóval Mazda OK választás.
Hibalista
- Kuplung tárcsa 295 000 km nél. Házon belül cserélve.
Ide hordtam szervizbe
Mazda Dakó . Drágák és lenyúlósak mint a legtöbb márka szerviz.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 15 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 486000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | Golf 3 | Következő autója? | Egyterű |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.3/10) |
