A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Mx-6 (1991)

Mx-6 2.5 v6 GT Auto 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Japán-skót-angol-magyarnak szeretem! Mazda MX-6

Szöveges ítélet

Tehát már hallottam több féle forumról, ujságban, mesélték, és tényleg igaz igazi csajozos kocsi! persze azért :) értjük ezen a szinten (ár kategoria!) az enyém konkrétan eredeti japán import auto csak nem hozzánk hozták hanem Skociába ugyanis jobb kormányos és angol rendszámos vagyis én angliában próbálom hoditani a népet. de az igazság az hogy csak elsö látásra olyan amilyen ezek az autok már tul öregek hogy nyuzzuk öket minden hétvégén sorba álljunk vele a gyorsulási kifutón! ez egy igazi csajozos pénzráköltös, lassan-lassan-full gáz, és mindenki néz auto!!! az enyém egy 2.5 ös v6 os automata gyári ültetés,bör belsö, és valami kis tuning a kipufugó rendszeren is van legalábbis mondta akitöl vettem. az auto hihetetlenül finoman vezethetö kényelmes, de max 2 személynek elöl, de igazábol nem is arra való hogy vigyük a családot locsókodni ! a legjobb ha mindenki marad és bár a kaszni hatalmas eggyeseknek talán nehezen is beláthato, de nagyon jo mozgásu fekszik az uton egyenesen, kanyarban eggyaránt! én sem hittem el amikor le toltam vele az elsö honapot, pontosan nem tudom a 10 nem igaz ! de nagyon jol eszik városban is, nem az a határozott nagyon pörgös sport auto, kb amit el lehet várni ha az ember az adatokat reálisan nézi, persze semmi tuning 2.5 v6 elsökerekes,4 tárcsa fék, 4 szelep, v6-motor keresztbe, 165 le, 217Nm, 4800 nál a lgnagyobb nyom.vége 220 km.h papiron 9.8l az átlag fogy,gyorsulás papiron 8.5, szerintem böven! talán kicsit néha jobb is:I, 4méter 61cm hosszu. (motorja) : nem találok szavakat
a (válto) : sok kilométer után igényli tényleg az uj olajat és aztán mint az uj. a (futomüve) : az enyémnek kicsit ki van föleg az eleje ,de az az igazság hogy csak a lengéscsillapitok, meg elkezdett keményen rozsdásodni föleg a hátso futo mü!!! de hát itt minden második nap esik! amugy az auto japán létéhez képest nem rohad olyan héjeken ahol nem sérült, már mint maga a látható felület, nem mint sok autónál, a sárvédö ivek, küszöbök....stb. az auto elektronikája jo általában manuális légkondisak de nem müködnek elég határozottan a müanyagok erösek semmi felesleges kütyü buta helyre rakott alkatrész, nagyon nagy mélyre benyulo csomagtér.bár a csomagtarto tetö vagy mi?, viszont életveszéjes! egy gyenge teleszkop a csomin ha ott van a plusz 3 kg szárny nem marad ugy és fejezés! de minimum egy másodfoku luk a koponya hátulso részén !But! my man, go for it ! az enyémet potom 1000 font ért vettem ami nem sok pénz ha át számoljuk de törött volt régern az eleje, egy normál fullos minden komoly az olyan 1500-2000 font de ez a pénz igazábol sok itt! ezért jobb autot is vehettem volna, de talán az a nap amikor megvettem a második a megszületésem napja után amit talán soha nem fogak megbánni! azt hiszem ez a lényeg ezt az autot nagyon nagyon lehet szeretni megbolondit szoval vigyázzni a pénztálcákkal ne költsünk rá tul sokat!!! de tényleg, ráadássul az otthoni mx-6 ok borzalmas állapotban vannak ahoz meg hogy szép auto legyen legalább egy használt jó állapotu calibra árát kell rákölteni! ugyanis az autot igazábol sehol a világon nem jegyzik, lehet hozzá alkatrészt kapni csak mindenhol vissza kérdeznek min3 szor milyen? m---x---6? nem 5? másik bontott autot meg szinte lehetetlen venni föleg olyat amelyik jobb álapotu mint a tiéd! a biztositás huziga ! Ne!!! ismétlem ne tegyünk rá peresebb gumit az 55 nél mert az auto nehéz de tényleg nem vicc! egy mazda mx-6 egy peres 17es 18 as kerék, egy kör a pesten vagy földesuton, és szevasz a kocsidnak, legalábbis nagyon nem szereti ! de ezt csak hallottam, de én megfogadtam. szoval csak vigyázni minden féleképpen csekkolni kell az automata váltot tényleg teszi e a dolgát minden fokozat tényleg müködik e, a kocsi ne legyen nagyon rohadt, elsö inditás de azthiszem ez minimum, mert ha már egy 2.5 ös motor nem jár szépen vagy nem indul akkor barátom!!!!!! pá

Hibalista

- futomü, de nam javittatam meg!
- egy vezérmüszij csere bár ez nem hiba 2006 ban angliában : 51000ft körül anyagdijjal eggyütt a szij kb 25000 körül otthon.
- hátsó fékcsö csere rohadás miatt :6900 körül a gyári a duplája.

Ide hordtam szervizbe

bejártam londont mindeggyik lehuzos csicska!

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1993
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 203200
Megbízhatóság (8) Vezetett km 20482
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? wagon r Következő autója? ki tudja talán lexus gs 300 vagy is 200 itt jo ára van
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Mx-6 1991

További ítéletek (5 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)