A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » MX-5 (2015)

MX-5 G131 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem ide való!

Szöveges ítélet

Sokáig vártam az autóra. Régóta szerettem volna egy Mx-5-t. De méreteim miatt egyik generáció sem volt kényelmes. Ezért nagyon örültem, hogy a 2018-as faceliftben már a kormányt is állíthatóvá tették, és hát az extra alvázvédelem is jól jött. Tehát, aki ilyet akar, csak a 2018 utániból válogasson (160-as amúgy sem volt olyan jó konstrukció). Azt gondolom, hogy az autó minden pozitív tulajdonságáról már előttem sok száz(ezren) ékesszólóan megemlékeztek. Vitathatatlan, tökéletes kis masina. De 1 éve eladtam. Fáj érte a szívem, de nem bántam meg (azt sem, hogy megvettem). Az alábbiakat azok figyelmébe ajánlom, akik vásárláson gondolkodnak de a hátrányok miatt még nem határoztak. Félreértések elkerülése végett nem lebeszélni akarok senkit, inkább megvilágítani néhány problémát, ami legtöbbször nem az autó hibája.

1. Leggyakrabban elhangzó negatívum: kicsi és nem praktikus. Praktikum nem zavart. Nem ezzel vittem a családot nyaralni. Kicsinek kicsi, főleg kívül, ami miatt főleg autópályán a kamionok mellett fenyegetve érzi magát az ember.
2. Hangos. Hát igen...100 km/h felett már nem élvezetes a nyitott tető. Zárt pedig kb 120 km/h felett. Bose Hifit nem is értem.

... de nem ezek miatt adtam el, ezekkel együtt lehet élni.

Amivel viszont nem, az a magyar úthálózat és az autóstársadalom. Ez a kocsi nem ide való, főleg nem Budapestre és környékére.
3. Az autó lételeme a hegyi szerpentin. Hegyi útjainkon az útminőség siralmas. Félted a kocsit.
4. Ahhoz, hogy eljuss egy jól autózható szakaszig, sokszor több tucat km-t kell megtenni autópályán, ami nem kellemes. Aztán, amikor odaértél beállsz egy szabadnapos egyterű vagy SUV mögé, amiben egy frusztrált családapa ül, aki éppen megmutatja a családnak, hogy kell lerázni egy kis sportautót. Ez abból áll, hogy a 30-40-el vett kanyarokban majd felborul, az egyenesekben meg kövér gázt ad... na ugye. Pont veszélyessé téve az előzést. Kulturált helyeken ilyenkor kirakják jobbra az indexet és elengednek. Egy biztonságos 70-80-at nem lehet kiautózni. És mindig van egy-két ilyen. Aztán, amikor beér a faluba (pl Mátrafüred/Pilisszentkereszt) elhúz 80-90-el. Na ugye...neki volt igaza.
5. Sok az irigy ember. Mivel a nagyon gazdag embereket nem érik el, egy kis Mazda sportautóval pedig közelebb állsz hozzájuk, rajtad fogják kitölteni a dühüket.

Hát ennyi. Nem akarok negatívnak tűnni, mert ez egy jó kis autó, és várom már a percet, amikor újra vehetek egyet. De előtte el kellene költözni.

Hibalista

- nem volt ideje

Ide hordtam szervizbe

Hilcz

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2018
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Xtrail Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda MX-5 2015 (2016)

További ítéletek (4 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)