A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Mx-5 (1998-2005)

Mx-5 1,6 valami 

Az ítélet értékelése
4,8(4 db)

Tapasztalati leírás

Szöveges ítélet

Szóval. Volt egy pár darabom, úgyhogy nem erről az egy darabról beszélnék konkrétan. A vezetési élményről nem írok, azt páran megénekelték előttem, és tényleg olyan jó, hogy nagyon. Inkább üzemeltetési tapasztalatokról beszélnék, előre bocsájtom, abszolút nem dráma az autó, feltéve, ha nem egy romjaiból sufniban feltámasztottal hozott össze a sors. (Az enyémek sérülésmentes Németországiak voltak, általában szervízkönyvvel.)
Szóval a gyenge pontok:
1. Küszöbrohadás. Illetve nem is a küszöb kezdi, hanem a hátsó sárvédő alsó íve, amelyik a küszöbben folytatódik. Rohadnak, nagyjából mindegyik, ennyi. Nincs mit tenni, ki kell lakatoltatni, kb. 20-ért van hozzá javítóív, megveszed, megcsináltatod (vagy olyat veszel, amelyiket már megcsinálták), és élsz tovább vidáman.
2. Kuplungszett, tapasztalataim szerint kb. 160-170 e. km-nél kezd el meghalni. (Ez nyilván bal láb függő, hogy pontosan mikor.) Elinduláskor az egész erőátviteli rendszert rázza a kuplung,határozott gázadásra nem csinálja, de nyilván ki kell cserélni, de ennek a költsége sem dráma.
3. Repedős Vinil tető. (2002-ig szerelték ilyennel.) Ha jó a vinil tetőd ápold kültéri műanyag ápolóval, ha repedt akkor csináltass rá vasznat, kb. 80-ból megcsinálják, passz. Alapvetően azt mondanám vegyél 2003 és utána évjáratút, a gyári vászontető szép fekete, elegáns és semmi baja.
4. Első kerékcsapágy hajlamos a zúgásra, általában a jobb. 30-40-ből munkadíjjal együtt cserélik, ez sem dráma
5. Huzamosabb, több száz kilométeres etap után a nyelestengely csapágy tud zörögni, de nem érdemes agyalni rajta, ha kihűl a kocsi, elmúlik, passz. Hétköznap nem csinál semmit.
6. Ablakemelő mechanika hajlamos a szorulásra, kipucolod, ha már rossz több cég is fel tudja újítani egy húszasért, szintén semmi dráma
7. Szereti az első fékbetétet (nyilván erős az igénybevétel), rendeset vegyél, az olcsó gyorsan elfogy.
8. A motorkontroll lámpa : kettes lambda szonda halott. Univerzlis Bosch megoldja. 25-30
Baráti jó tanács: KLÍMA NÉLKÜL NE VEDD MEG.
A lényeg: Ne ijedjetek meg a fenti felsorolástól, mert az MX-5 alapvetően egy nagyon pénztárcabarát járgány, és durván jó..
Ja! Még valami. Ne tegyél nagyobb méretű felnit, a futómű a gyárihoz van kitalálva. Gumin nem spórolunk!!!!!!

Hibalista

- Semmi dráma

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (4) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 110000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? mx5 Következő autója? mx5 mindörökké!!!!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Mx-5 1998

További ítéletek (33 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)