A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Mazda » Mx-5 (1989-1998)

Mx-5 NA 1.6 16V 1991 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olyan jó volt, sokkot kaptam!

Szöveges ítélet

3 éve vettem egy idősebb férfitól , összesen két elem van fényezve rajta. A Mazda Mester kinyitotta az elejét és rácsodálkozott "ez még nem volt összetörve?!". Zseniálisan megtervezett és megépített vas, minden autónak így kellene viselkednie az úton. A Mátrában és a Bükkben hatalmas élményt ad a kanyarokban, igazi gokart érzés! Nem tolja el az orrát, hanem elfordul. Egy kicsit lehetne erősebb, de így is jól autózható, csak 4000 fölött legyen a fordulat mindig. Ja, és egy sperdiffi nagyon kellene bele. Egy sportlégszűrőt tettem bele, hogy fordulaton adjon még egy kis szívászajt inkább az akusztikus élmény, mint a teljesítmény miatt(nem is lett erősebb). 194 cm vagyok, ezért egy kicsit hónaljban szűk, de nem érdekel. Kicseréltem a kormányt egy igazán kicsire és jobban elfér a lábam, bár előtte is tudtam vezetni. Mintaszerű a váltója, a kormányműve, a futóműve, a motorja. Akinek van fogalma az autókról és a vezetésről, az értékelni fogja! Zárt tetővel egy kicsit sötét van benne, de lehajtva a menyország. Látszik, hogy élményautót akartak tervezni a fetörekvő fiatal szovjet mérnökök. A faluvégi kis műhelyben is meg tudják javítani, nem kell hozzá varázslat és minden van hozzá az autósboltban. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Ha nem egy Lexushoz, hanem egy kétüléses, tizenéves sportkocsihoz hasonlítjuk, akkor kényelmesnek is mondanám. Köréd van építve. Nem egy farokhosszabbítonak mondott tizenmilliós csodakocsi, amit rosszalló pillantásokkal méregetnek a villamosmegállóból és évente buksz rajta egy hét számjegyű összeget, a szervízben meg 10.000 a jó napot kívánok, 20.000-ért pedig már kezet is fognak. Amerre halad mosolyt csal az emberek arcára. Ebben LÉLEK lakozik, mint a régi bogárban. Még mindig szép a forma, pedig maholnap húsz éves, ami azért nőben már gondolatébresztő. Értékvesztésről ebben az évjáratban már nem beszélhetünk, a jó állapotú példányok már nem lesznek olcsóbbak. Ezt maximum egy másik ilyenre cserélem, de amíg nem kenyérre kell, lesz itthon a garázsban egy MX-5. F.sza kocsi, nagyon f.sza! Betegesen, perverz módon I M Á D O M ! ! ! !

Hibalista

- Csak azt cseréltük, ami kopik (szűrők, olaj, fékbetétek), illetve a lámpa nyitó relé romlott el 5000-ért, de hát 17 éves a drágám.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős szerelőhöz járok 15 éve

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1991
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 130000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Marad
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Mazda Mx-5 1989

További ítéletek (17 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)